Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

ook een leuke

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 juli 2017, 21:41:56 PM

doomslu

Peter, we waren je enkel een beetje aan 't plagen hé.  ;)
Maar 't is waar: we zien graag de realisaties van de mensen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

dat had ik al lang begrepen,pas op dat is nou iets dat ik nooit zelf zou durven doen ! :-X ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

Citaat van: PeterC op 21 juli 2017, 18:58:12 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juli 2017, 09:54:44 AM
eigenlijk willen we allemaal hetzelfde en dat is jou aan het modelbouwen zetten daar  moet je de plaats en de goesting voor hebben, de tijd daarvoor voor maken...

Peter, hoe zit het met je zolder?  Tijd?  Wat minder die Google Street View Car in de gaten houden  ;)  Goesting en materiaal heb je genoeg, de goesting druipt eraf!  Doen!  ;)
Schijnt is die zolder 14 meter lang. Tijd kan naar mijn mening beter in modelbouw gestoken worden dan in het internet. Bruut houtwerk doe je met brute muziek. Fijner werk me de pc/laptop naast je met wat inspiratieprenten en een leuk meezingdeuntje en ja dat mag zelfs buiten aan de tuintafel met wat mensen om je heen, binst sla je nog een babbeltje ook. ;)
Naar mijn ervaring is bouwen pakken ontspannender dan het internet. :)


Buiten werken

Groeten,
De schilder.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

stalker(s) 't is toch wat hé,volgens mij krijg jij thuis hondebrokken ;D ;)

RD25

wooouu Olivier, wat een geweldige job, proficiat.
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Havoc

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juli 2017, 09:54:44 AMHoewel hier fraaie dingen gemaakt worden/te zien zijn door verschillende bouwers,verschillende draadjes,diverse nationaliteiten,zie ik dat niet iedereen hier (de behoefte toont) dit "te moeten doen"doet. Misschien maak ik daar gewoon deel van uit :-\

Ooit hadden we zo'n slimme voorzitter die binnen onze club ook van alles probeerde op te dringen, het resultaat was dat er een aantal leden gewoon weggebleven zijn....................

Volledig akkoord. Maar als je nog zo veel van die links plaats geef ik het helemaal op...
Met vakantie voor onbepaalde duur.