Klopt wat de vorige schrijvers reeds zegden (al is planlezen voor zij dit dit dagelijks meerdere uren doen, eerder simpel, weet ik uit dagelijkse ervaring).
Alle nodige maten om tot een modulezijkant te komen, staan er wel degelijk op (die 600 dus blijkbaar zelfs 2 x

).
Je vertrekt van de zijplaten van 610 op 600 (dus niet opgenomen in je module, enkel een linker- en rechterzijplaat).
Daar teken je de nodige afstanden op, om dan de aangegeven gaten te maken.
Dan kan je de bak in elkaar zetten (en komen de rug, dak, front en onderplaat er pas bij).
De dikte van de platen heeft in deze helemaal geen belang.
Alleen kan het gebeuren dat, bij het samenvoegen van verschillende modules, de voorkanten van de fries en onderste rand niet bij iedereen gelijk komt, dat is zo altijd al geweest (als je goed kijkt op de foto's op de MSM-site, kan je dat een beetje zien) .
De normen zijn zo opgebouwd, dat de dikte van het gebruikte hout onbelangrijk is.
Je kan onmogelijk weten welke dikte een modulebouwer kan verkrijgen.
Dit hangt, zoals Suske reeds aangaf, af van welke platen uw houtleverancier inkoopt.
Er is multiplex te koop per millimeter (1, 2, 3, 4, 5, ...), maar dit is absoluut niet overal te verkrijgen.
Eigenlijk zelfs ken ik geen enkele houthandel die alle diktes op voorraad heeft.
Maar ik zou, als ik u was, met de blackboxen en moduleovergangen toch nog even wachten, misschien zijn er toch zaken die een update krijgen.
De rest van uw module bied nog voldoende modelbouwtijd, want ge zijt daar goed mee bezig!
Paul