BLNS is NIET compatible met MSM want ze rijden aan de verkeerde kant
Onzin! Dat heb ik al eerder uitgelegd een paar posts terug.

als BLNS 2 rail heeft gaat dat een probleem geven met pukkel spoor
want pak dat 60 of 70% 3 rail is en de rest 2 rail welk systeem gaat er gereden worden
ha twee rail want anders kun je niet op de BNLS bakken
BNLS rijdt idd met 2rail. ECHTER! Er heeft een bak meegedaan (zonder enige problemen) die gebouwd was met Märklin K-rails,
Lenne Brücke. Alleen loop je in het draadje aan tegen het inmiddels erg vervelende Photobucket probleem op, dus zijn de foto's niet te zien.

Deze bak heeft meerdere beurzen zonder problemen meegereden, heeft Milocomarty ook al eerder aangehaald. Je kunt dus gewoon 2- en 3-rail combineren. Wel even zorgen dat alles electrisch goed loopt natuurlijk, daar is wel een aanpassing voor nodig en gelukkig is dat geen moeilijke.

Zo te zien weet je ook precies hoe dat moet! Beter dan ik.

BLNS bakken zijn ook 1 cm smaller dan MSM
Niet relevant. Het gaat om een foutloze overgang van rails van MSM BB naar BNLS BB.
en zo zijn der nog wel wat verschillen
Precies! En daarom willen we nu kijken of en hoe die verschillen te overbruggen zijn.

Dat zit niet in het hout, niet in de rails, maar naar verwachting wel in de electrische aansluiting. En wie weet waar nog meer in.
Raf, vergeef me mijn vrijheid, maar ik proef enigszins dat je niet wilt combineren met de BNLS forum baan. Dat is ook geen verplichting, het staat een ieder vrij om dat al dan niet te doen. Als je dat niet wilt, even goede vrienden.

Lijkt het je wel leuk, voel je welkom. We bijten niet.

Het belangrijkste is dat je lol hebt in wat je doet. Niets meer, niets minder.
als er met een esu controller gereden word kan ik Bv een Mobile Control II mee brengen en hoef ik niets in te pluggen en kan met de trein mee wandelen
vind ik beter dan elke keer die lokmuis te moeten om steken
Ik stelde de roco muisjes voor, omdat de meesten die wel thuis hebben liggen. Meer niet. Keep It Simple!! Houdt het laagdrempelig is mijn advies. Niet iedereen heeft een Mobile Control II oid thuis.
Kijk gewoon wat de deelnemers thuis het meest gebruiken en neem dat.
tweede weekeinde van september kan ik niet naar eindhoven dan zitten we met de club met de pool run
Tweede weekend van september is er bij mijn weten niets in Eindhoven. Aanstaand weekend wel.

Ik ben op 2 september aanwezig, onder voorbehoud Bas(mans) zowel zaterdag als zondag.
Gr.
Edsko