MSM 209: BAAN: Feldbahn Kreuzt 2.0 * Winter in Arendsdorf
Over wat er in het "diorama" zou moeten staan Zou je het op prijs stellen om het "gekke" ontwerp dat gans in het begin door mijn hoofd spookte ook in de reeks op te nemen?Een pikzwarte bak zelfs de sporen zijn zwart geschilderd (behoudens het loopvlak) met een 2 wissels.Vanuit die wissels vertrekt een wit geschilderde looping.De trein rijdt gewoon onder de loop door. AGEMORLEUTHET Een pikzwarte bak met achteraan een spiegel en het opschrift: "Ook naar treintjes aan het kijken" AGEMORLEUTHET Een bak H0 waar figurines op grote schaal naar het spoor staan te kijken. De rest aangekleed met gewone "echte" planten. Titel: "De tuinbaan" AGEMORLEUTHET En zo waren er nog vele gedachten... AGEMORLEUTHET Ik weet zeker dat ik met deze inzendingen een buitenbeentje ben en of ik in de rij kan komen staan ... Ik denk dat Johan (Havoc) terug in zijn vuistje lacht met deze herinnering
inclusief bochten en fidleyard .
wees gerust ze zijn er en ik zag ze ooit al opgesteld tijdens een OD in het Aalsterse
Wauw, al 8 blz bla bla, ( even plat gezegd), Bas biedt aan de kar te trekken, niemand reageert, is er nou echt in dat mooie Belgiƫ niemand die dit op zich kan en wil nemen?
Waarom niet het concept van de Hollandse broeders overnemen, dat is al enkele jaren in gebruik en een baksken kan je zo bestellen via Edsko ( tenminste dat staat op het BNLS forum)Tussen de Black boxen kan je bouwen wat je zelf wilt, zo mooi zo perfect als je maar kan.