Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Testje Foto's

Gestart door Steam.N, 16 juli 2017, 15:24:16 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

BC911

Ik zie alvast niets ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Steam.N

't Is nog wat vroeg.
Ik probeer eerst een foto op juiste resolutie te krijgen.
Daarna verzorg ik de toegang ...
Thanks voor de feedback  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Steam.N

Thanks, Bernard.
Nu eens uitzoeken wat dit wil zeggen ...

Ik zie de foto natuurlijk ... maar jullie ...  :(
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Tot nu toe nog wat vaag ;D 8) ;D ;)

Steam.N

Nog altijd geen foto op jullie schermen ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

apenkop

Citaat van: Steam.N op 16 juli 2017, 15:24:16 PM



Als dit is wat je probeert te tonen dan zie ik het plaatje, maar ik heb het idee dat ik er twee zou moeten zien, klopt dat?
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

Metpetergaathetbeter

eentje schijnt niet te lukken en die 2de is alvast om de lippen vanaf te likken  ;D ;) Ik zie nl hetzelfde als Rini

Steam.N

Ik heb in mijn eerste berichtje inderdaad twee links:
De initiële, die jullie blijbaar niet zien, en de tweede met nodige aanpassingen.
In de reactiw van Bc911 zou de eerste (onzichtbare) moeten staan.

Ik doe straks nog een tweede testje, en als die lukt begin ik met de nodige verhuis van mijn foto's op PhotoBucket.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

Op dit ogenblik enkel de tweede die zichtbaar is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

(zie pm) - de tweede manier is de goeie: met een rechtstreekse link vanuit je domeinnaam (en mappen die je er in gemaakt hebt)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mahtoska1

Ik zie ook 1 foto. (van een prachtige gevel)

RD25

Hallo Jean,



Uw gastheer is



het is oke?
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Steam.N

Blijkbaar ok.  Oef!
Thanks.
Nu kan ik aan het werk  ;) ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }