Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Bouw van een busdepot (stelplaats) 1:87

Gestart door Cord, 12 juli 2017, 17:56:08 PM

Cord

#45
Dat vind ik ook het mooie van garagages garages in de tijdspanne waarin ik bezig ben (1950-1960): een ontzettende smeerboel. Als je tegenwoordig garages binnenloopt dan lijken ze meer op een operatiezaal dan op een werkplaats. Deze smeerboel verhuld ook een beetje dat ik eigenlijk maar een slordige fröbelaar ben, waar naden niet perfect aansluiten en waar kieren worden weggewerkt met regenpijpen. Gelukkig ken ik mijn tekortkomingen en weet ik dat ik nooit veel verder zal komen dan het in elkaar plakken van bouwwerken met met behoorlijk wat achterstallig onderhoud. Maar ik heb er vrede mee.  8)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Gerolf

Citaat van: Cord op 30 juli 2017, 17:03:59 PM
Citaat van: Johnnytrein op 30 juli 2017, 15:57:51 PM
garagages ?
Sorry voor het ongemak. Inmiddels heb ik het verbeterd. ::)

Voor mij is het ongemak meer veroorzaakt door de foutmelding zelf - niet echt een zinvolle bijdrage  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris

oeh heerlijk groezelige zooi, lekker bezig!