Schotland - Inness Mill

Gestart door Valentijn, 09 juli 2017, 17:08:13 PM

Pierre

Groet Pierre.


Valentijn

Citaat van: mahtoska1 op 04 augustus 2018, 11:29:06 AM
Zeer goed gelukt.
CiteerEnig extra werkje is het graveren van de individuele planken met een mesje, lichtjes verweren
Hoe heb je dit lichtjes verweren gedaan?

@

Verweren gebeurde door eerst een washing (zelf gemaakte washing op acryl basis door verschillende donkere verfjes samen te klutsen en aan te lengen met water) toe te passen en daarna de vaatjes terug proper te wrijven tot het gewenste resultaat bereikt is.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Hendrik Jan

ter inspiratie...
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=54292.0

Stukje Schotland bij de Buren. (inmiddels ter ziele)
Samuel weet er meer van.

Succes met bouwen!
Hendrik Jan

Valentijn


Mooie reportage, dank je om hier te delen.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Valentijn


Van het weekend het schuurtje van nok platen voorzien alsook voor verlichting gezorgd.

IMG_5466[1] by valentijn, on Flickr

IMG_5468[1] by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

sdz1976

Cooooool gedaan!!!! 8) 8)

Mocht je nog een extra paar lampjes uit je mouw schudden weet ik wel een baantje die ze wil adopteren  ;D



Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Valentijn


Toch geen baantje met een beetje woestijn zand ?  ;D ;D

Komt in orde.  ;)
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Valentijn


De luifel is afgewerkt en de naam van het baantje is aangebracht: gewoon een fictieve naam !

IMG_5671b by valentijn, on Flickr

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Valentijn


Van Sam mijn truck terug gekregen na een stevig onderhoud met het penseel  :)

enkele sfeer foto's:

IMG_5687b by valentijn, on Flickr

IMG_5689b by valentijn, on Flickr
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

Je mag hem ook niks in handen geven hé...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Heeft hij weer eens boven zijn sauspotten gehangen en is die auto er in gevallen  ::) ::) ::)

Mooie compositie aan het worden Valentijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Paulogic

Ik weet niet of er een "punn" zit in uw benaming maar ik vind er wel eentje in :

Inn essmill : Café esmil of emiel???
of
Inn a mill ??

Resultaat is al prachtig, maar ik vind dat iedereen hier op een hoog niveau aan het werken is.
Weet je nog vroeger : kartonnen doos = tunnel... das lang geleden he
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Toffe truck in een gepaste omgeving  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Heb me nog zo ingehouden  ;D ;D


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Johnnytrein

Volgens mij is er iets met de ophanging van het rechter voorwiel. Staat helemaal schuin.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about