Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Photobucket wordt ergerlijk!

Gestart door Michiel, 25 juni 2017, 08:30:21 AM

Kautenbach


BC911

Beetje gek, want ik kan nog gewoon foto's zichtbaar maken op het forum ... (toch?)

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Johnnytrein

Bert, de foto is inderdaad zichtbaar win10 en edge maar waarom heb je zoveel stikkers op die loc gekleefd?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

weet niet hoe ik het gedaan heb maar het werkt blijkbaar op Flickr (soms toch)

japan-5-iland of Honshu by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

GDE

Bedankt iedereen voor de zeer goede uitleg . Ik zal dat zeker proberen maar zal via computer moeten waarschijnlijk want via gsm lukt dat niet zo .

Floris

klopt, via gsm werkt het niet, tenminste tis mij nog niet gelukt.
En t lijkt erop dat photobucket pas na een bepaalde hoeveelheid data overstuur gaat. Bij mij werkt er ook van alles nog wel gewoon, maar das een kwestie van tijd.

BC911

Citaat van: Johnnytrein op 30 juni 2017, 14:23:09 PM
maar waarom heb je zoveel stikkers op die loc gekleefd?
't Ja, dat heb je met kinderen in de buurt hé ...  ;)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Michiel

#37
Ik merk net dat men een volledig Album kan downloaden bij Photobucket. Ik download nu al m'n fotos, album per album. Het is de grote exodus bij Photobucket sinds ze begonnen zijn met het wegpesten van PC-gebruikers met hun reclame-spam, en wegpesten van populaire posters met hun ransom-scam. Binnenkort gaat het licht uit bij Photobucket. Dat voel ik aan m'n lurven.

° Selecteer "Library" in de hoofdmenu
° Selecteer het album dat je wenst te downloaden
° selecteer in de menu rechts "download album"
° volg instructies (capcha, wacht even, en klik download)
° wacht een tijdje opdat de fotobundel (zip) klaar is (meerdere minuten)
° wanneer bundeling klaar is, download de zip file
° hernoem de zipfile (want heeft een cryptische naam) en bewaar het op een logische plek
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ronald

Wel bij vermelden dat je foto's hierbij een stuk kleiner zijn geworden qua bestandsgrootte. Dit is wel de enige mogelijkheid om je foto's terug te halen mocht je de originelen niet meer hebben.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Ter info en als antwoord op de vragen via mail en PM:
De Japanse foto die ik geplaatst heb met op de achtrgrond: De Fuji Jama (winderige berg in het Nederl.), De kersenbloesem is de typisch Japanse Sakura, en het gebouw rechts op de foto is de Chureito Pagode (een gebedshuis in Fujiyoshida)
ps: Ik studeer af en toe nog verder de Japanse taal  ::)
Met vriendelijke groeten
Peter

GDE

Bedankt Michiel en Ronald voor de info  ;)

Freek

Er zijn door die slechte keuze van photobucket al heel wat draadjes op dit forum om zeep.
Als ik nu over stap naar een andere site dan photobucket, kan ik dan de links waarin foto's staan aanpassen naar de nieuwe site? ( in geval van mijn eigen bijdrages natuurlijk)
Of zijn alle draadjes waar verwezen wordt naar photobucket sowieso om zeep?

Michiel

Van je eigen bijdrages kan je de links zonder probleem aanpassen naar de nieuwe locatie. Gewoon je bericht selecteren, "veranderen" selecteren, en de volledige emmer-url-constructie vervangen door de nieuwe. Meestal gaat het om een [img]-sectie binnen een [url]-sectie. Dus beide wissen, en vervangen door de nieuwe url-img-lijn.

Even op "bekijken" drukken om te zien of het goed is, en dan "verzenden"
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Je kan dat zeker, heb dat ook gedaan als ik photobucket verlaten heb en de ruimte van mijn provider gebruikt. Enig probleem is ze allemaal vinden op het forum en ook ze vinden tussen je eigen foto's. Je bent er wel even mee bezig. En zoveel foto's heb ik hier niet staan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.