Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 171

Gestart door Michael, 20 juni 2017, 20:26:53 PM

755philippe

Mooi boekske en vooral mooie cover. Komt ergens van een club uit de buurt.
Mvg


755philippe

Metpetergaathetbeter

hier stak hij ook in de brievenbus ! ;)

trainspottingjr

lag hier ook op men bureau even doorgebladerd en weer een massa aan info en mooie reportage's.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

marctje

Edegem was ook bij de gelukkige winnaars van het boekje op donderdag.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

GDE

Juist uit de verpakking gehaald en wat eerst opvalt is de extra gladde kaft . Voelt wel goed aan en voor degene die al eens zitten te kwijlen op het tijdschrift zal het gemakkelijker af te kuisen zijn  :D  ;D ziet er weer een goed nummer uit

Metpetergaathetbeter

Citaat van: geert desc op 29 juni 2017, 19:49:08 PM
Juist uit de verpakking gehaald en wat eerst opvalt is de extra gladde kaft . Voelt wel goed aan en voor degene die al eens zitten te kwijlen op het tijdschrift zal het gemakkelijker af te kuisen zijn
volgens mij heb jij een ander tijdschrift gekregen, eentje dat gekend is voor zijn hele goede artikels ;D ;)

755philippe

Citeervolgens mij heb jij een ander tijdschrift gekregen, eentje dat gekend is voor zijn hele goede artikels ;D ;)
;)
Het is toch niet toevallig een duitstalig tijdschrift zeker ?
Mvg

755philippe :) ;)

Thommy

Citaat van: geert desc op 29 juni 2017, 19:49:08 PM
Juist uit de verpakking gehaald en wat eerst opvalt is de extra gladde kaft . Voelt wel goed aan en voor degene die al eens zitten te kwijlen op het tijdschrift zal het gemakkelijker af te kuisen zijn  :D  ;D ziet er weer een goed nummer uit

Die kaften vind ik geen meerwaarde. Gelijk de post dat hier in de bus kwakt vallen alle kreukjes zo extra op  >:(en stapelen met zo'n gladde kaft is ook een merde, glijden weg.

Maar wel een mooi nummer. Ook snel es doorbladerd
Greetz

Thommy

VBS

Gladde kaft of niet weer een heel mooi zomer nummer !
Veel inspiratie ook voor in de zomer toch wat te blijven doen ,
en nu  voor de makers, mijn  dank en een wel verdiende Vakantie rust toegewenst !!
Bert.
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

Metpetergaathetbeter

wat mij betreft iets minder dan anders, de banen 't is wat je interessepunten zijn, voorkeur gaat naar de collega's MTD en Amsterdam,die andere zijn wat mij betreft iets minder, maar ongetwijfeld zullen anderen er anders over denken! ;)

loebaske


Weer een mooi dubbeldik zomer editie, voor wat betreft de cover...had Frans een vuile lok op de sporen mogen plaatsen  ;)

PeterVG

#26
Een aanvulling op de aankondiging van de Piko BASF G6. Deze locs worden niet alleen in de Duitse vestigingen gebruikt.
Deze locs hebben de Antwerpse vloot BASF locs volledig vervangen. Dit type is dus sinds enkele jaren uitsluitend aan het werk bij BASF Antwerpen.
Als ik me niet vergis een stuk of 5 locs die geregeld uitgewisseld worden met Duitsland. Soms kan je ze dus treffen in de dagelijkse BASF trein die pendelt tussen Ludwigshafen en Antwerpen.

Overbrenging van 3 BASF-loks type G6 van Antwerpen naar Aken met RTB V204 by Johny Brauns, on Flickr

Hier een overbrenging in 2014 gefotografeerd te Kermt door Johny Brauns.

SuSke

Die 13'en rijden nu toch wreed proper rond zene Loebaske.
Trouwens, we zijn juist begonnen met de workshops in de club rond verweren en vervuilen. Dan kunt ge toch moeilijk verwachten dat iedereen zijn gerief gelijk zo vuil maakt als ik het mijne  ;) wacht maar tot op de tentoonstelling  ;D ;D

Maar ik ben wel gecharmeerd van de cover, een goede keuze van de redactie uit het overaanbod aan foto's dat ze van ons gekregen hebben.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

tonycabus

Waar haalde da, Sus, dat die 13 proper zijn? Al eens in de Ardennen gekeken, waar ze vaak ingezet worden? Of voor de ICT uit Jemelle... Da's allesbehalve proper hoor beste!  ;)
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

SuSke

Degene die ik zie rijden hier in de haven zijn anders wel wree proper.
In d'Ardenen zullen ze geen wasstraat hebben zeker, of het water in de Amblève zal te laag staan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.