Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

Floris


Koen

Tja, beter laat dan nooit zekers  ???.
Ik heb vandaag de tijd gehad om het vorige magazine eindelijk door te lezen (vakantietijd  :) ). Ik had het al wel eens doorgebladerd maar daar was het bij gebleven  :-[.
Een dikke proficiat met je reportage!!! Leuk en luchtig om lezen. Een aantal keer heb ik moeten denken ... hier is een expert aan het werk. Iemand die weet waarover die spreekt  ::).
Knap gedaan!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Bedankt voor de complimenten.
Een deel van de bloemen is zeker voor de fotografen die alles zo wonderlijk mooi in beeld konden brengen.

Nu ligt de aandacht bij Vaerwegh Dok dat toch klaar moet geraken voor RAMMA. Daarna is het weer alle hens aan dek voor DEN OVERSLAG zodat die klaar staat tegen maart.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Mogelijk kom ik jullie dan wel even op RAMMA bezoeken  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

#364
Vandaag bevestiging gekregen, "Den Overslag" staat op On traXS! 2020 in Utrecht. Wel beetje fier  ;D ;D

De maand daarna samen met "Das Depot" van Luc (ModelbaanHO)  op MobExpo 2020 in Sint-Niklaas (mogelijk zelfs gekoppeld).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mardig23

Ik zal er in beide gevallen zijn om te supporteren Frans ;D
Mvg Karl

modelbaanHO

Proficiat met je selectie Frans.

Ik ben de gelukkige die mee naar Ontraxs mag om Frans te helpen en hem de gelegenheid te geven ook van de tentoonstelling te genieten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

vyncky

Citaat van: SuSke op 21 januari 2020, 17:13:33 PM
Vandaag bevestiging gekregen, "Den Overslag" staat op On traXS! 2020 in Utrecht. Wel beetje fier  ;D ;D


Frans,

Daar mag je zeker fier op zijn ;)
Tot op OT!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

SuSke

Nog een paar foto's van 1 jaar geleden binnen gekregen toen "Den Overslag" 3 weken rondjes gedraaid heeft op "Mode meet Modelbouw" in Promenade Shopping in Kapellen  8)







Alleen zien de loc's er nu zo niet meer uit...  ::) ::) ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

En door de "last minute" (terechte) afgelasting van het OntraXS gebeuren hebben deze dames zich niet kunnen presenteren aan het groot publiek.










Kandidatuur voor een herneming in 2021 is gesteld, nu wachten op de bevestiging.
Mogelijk een herkansing in April op MobExpo in Sint-Niklaas (als dat doorgaat na de Paasvakantie) of in September in Hochdorf (CH).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 15 maart 2020, 14:39:56 PM
En door de "last minute" (terechte) afgelasting van het OntraXS gebeuren hebben deze dames zich niet kunnen presenteren aan het groot publiek.

Jammer... je had ze net zo mooi gewassen...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Ronald

Citaat van: SuSke op 15 maart 2020, 14:39:56 PM
.. of in September in Hochdorf (CH).

Die is leuk! Ga je geen spijt van krijgen :)

SuSke

Een middagje stoeien met de profieltjes die ik nog had liggen.

Een toegangspoort van eerste idee over werkschets tot schilderklare uitvoering...


















Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris


evan

Speciale constructie.  Ik ben benieuwd naar de uitwerking ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.