Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

Pierre

Zeer overtuigend Frans. Heel mooi. ;)
Groet Pierre.


SuSke

De brug heeft zijn definitief kleurtje en vuiligheid gekregen. Misschien hier en daar nog een streepje mossig groen in een of ander vergeten hoekje maar dat komt pas nadat de ruimte tussen de boordsteen en borstwering opgevuld is met allerhande andere vuiligheid en (on)kruiderijen  8)

20180806_230603 by Frans Peeters, on Flickr

20180806_230456 by Frans Peeters, on Flickr

20180806_230437 by Frans Peeters, on Flickr

20180806_230431 by Frans Peeters, on Flickr

En nu over naar andere dingen  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Altijd leuk te zien dat er toch nog steeds mesen zijn die weten hoe dat beton er uit ziet. (Niet fallergrijs dus 😀😣)
Alleen daarom al doe ik mijn hoed af voor je werk, al vind ik ze echt in zijn geheel knap.  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Michiel

Erg mooi, knap gedaan. Vooral het asfalt vind bijzonder goed gelukt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Knap werk, Frans.
Ik moet dringend eens in de leer gaan bij die grootmeesters van dit forum want het niveau ligt hier wel erg hoog de laatste tijd  :o.
Dit is weer eens iets om van te snoepen  ;). Fantastisch gedaan.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren

Herwig

Betonbrug lijkt wel echt.  Nu nog een kolonie model-duifjes regelen om, in onderaanneming, de boel verder te verweren .

Chrisrail

#126
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

SirGresley

Sjiek Suske, typisch Belgisch asfalt!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Metpetergaathetbeter

prachtig je ziet dan onmiddellijk dat jij volgens mij als eens een Asfalt Urland lust !  ;D ;)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 08 augustus 2018, 10:14:43 AM
asbach uralt  ::)
ik dacht dat het spelen met woorden zou verstaan worden  ;) tja t'is eigenlijk beton(i.p.v asfalt) vandaar het misschien niet doordrong waarvoor excuses! ;)

Gerolf

Uralt klinkt ook in deze beter dan Urland  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

#132
Wat het ook weze, de voorkeur blijft toch bij de brouwerij uit Londerzeel, al dan niet met meer of minder hop  ;) ;)

Voor de rest: bedankt voor depluimen. Ik ben er ook best tevreden over.
Nu zorgen dat de landhoofden ook dit niveau bereiken en passen, want het hoekje waar deze brug moet komen, heeft zijn beperkingen. Het wordt nog spannend in die hoek.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Citaat van: Gerolf op 11 augustus 2018, 15:22:27 PM


;)


Ik zie een schrijffout : hoort het niet suske gek te zijn 😁

GRTZ,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1