Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

Floris

Leuk en mooi doordacht plan zo, die 2 banen in 1. En dan nog op een tentoonstelling je eigen baan weer eens van de andere kant bekijken, dat heeft ook wel wat. Ook lekker compacte plannetjes, behoorlijk haalbaar om echt af te maken lijkt me. Ben benieuwd!

Snobby Crash

Hoe bezig SuSke !

Plan ziet er al veelbelovend uit ! Kijk al uit om het in het echt te bewonderen !

Geert

SuSke

Eerst het stof wegblazen  8)

Na de stress van "Vaerwegh Dok naar OntraXS!" krijgen en een "kofferbaan op Mobexpo" mee naar een overwinning helpen , is het tijd om een ander stress moment in het leven te roepen. Kwestie van de nodige spanning in het leven te houden.

Ergens in een grijs verleden heb ik mij ingeschreven voor een minibaantjeswedstrijd op een "grote" tentoonstelling.
Een nieuwe dead line dus.
En ik zal daarvoor een stuk van de thuisbaan opbouwen.

Het plan was al klaar, maar werd in de tussenliggende tijd toch weer en stukje aangepast.
Ook de ideën van wat er zoal moet opkomen aan scenery zijn een beetje bijgesteld.
Maar de start is genomen.

Gisteren een beetje stoeien met wat wagentjes om te kijken of een wisseltje extra wel rendabel is en of het aantal verondersteld aanwezige wagentjes wel op de sporen konden.

Dus plan op schaal 1/1 op de keukentafel en passen geblazen.

20180426_000504 by Frans Peeters, on Flickr

Hout voor de bakken is onderweg, dus wij zijn ook vertrokken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbaanHO

Naast de nodige updates op de clubavonden  :) toch een draadje om te volgen !
Succes !!
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Dit volg ik uiteraard ook  8)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Ik neem aan dat je ook mee doet aan de fragment wedstrijd?   Ook  op tijd aan beginnen he!   Tussen msm expo en jullie tentoonstelling zit maar een week!

SuSke

Dat is toch genoeg...  ::) ::) ::) 8)

Trouwens, als er iets moet drogen op de "grote" baan, kan er op een "klein" stukje ook iets gemaakt worden dat dan droogt als je op de "grote" baan bezig bent en daarna weer andersom, heen en weer en terug en ....
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Fingers crossed  ;)
Ik volg in spanning !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Het hout voor de bakken is eindelijk tot bij mij geraakt. Dus gelijk maar begonnen met overtekenen, zagen, schroeven, lijmen,...

20180509_232029 by Frans Peeters, on Flickr

20180510_172049 by Frans Peeters, on Flickr

20180510_172053 by Frans Peeters, on Flickr

20180510_172114 by Frans Peeters, on Flickr

lekker knoeien in het rommelige tuinhok  ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Dat gaat ook ineens goed vooruit... :)

T.

doomslu

Amaai Frans, gij kunt nogal zagen!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DFS

Ziet er interessant uit, ik kijk uit naar het vervolg

PeterC

Citaat van: doomslu op 11 mei 2018, 16:07:09 PM
Amaai Frans, gij kunt nogal zagen!  :D

Ik heb Frans nog niet horen zagen, maar hij kan het verdomd wel goed uitleggen  ;D ;D ;D




Succes Frans!
(Onnodig te zeggen dat ik volg - al dan niet in stilte  ;)  ).
Groetjes, Peter


Gerolf

Onnodig te zeggen dat ik ook met interesse volg  8)

Citaat van: PeterC op 11 mei 2018, 20:24:47 PM
Citaat van: doomslu op 11 mei 2018, 16:07:09 PM
Amaai Frans, gij kunt nogal zagen!  :D

Ik heb Frans nog niet horen zagen, maar hij kan het verdomd wel goed uitleggen  ;D ;D ;D

Staan schilderen kan hij ook erg goed  ;D  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *