Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

modelbaanHO

't ja, hoe moet je hier nu commentaar bij geven.
Gewoonweg subliem.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Merci voor de aanmoedigingen.

Vanmorgen nog een leuk idee gekregen voor een klein tafereeltje dat zich rond de poort zal afspelen.
Alleen de juiste dingetjes vinden zal een andere zaak zijn, maar dat heeft tijd.

Vandaag komt de nieuwe levering profieltjes aan van bij Baillien, zo kunnen we onze middagen en avonden weer vol krijgen met het volgende stuk voor op de baan, alsof we anders niet zouden weten wat te doen  :D :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pierre

Groet Pierre.


Gerolf

WOW Frans  :o
Heel knap bouwsel  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

Ziet er afschuwelijk goed roestrottig uit.
En gelukkig heet Peeters gewoon Sus   en niet    emmanuelnouaillier

Tothebeach

Erg fraai, Frans. Komt er nog een vaag verlopen, weggeroeste tekst op het grote bord?

Citaat van: Kautenbach op 05 mei 2020, 08:33:08 AM
Zeer knap werk, zeker die onderrand vh bord boven t spoor, echt super

Die viel mij ook op, Erg knap gemaakt

Groet,
michel

Floris

fijn, die tetanuskrullen bovenop de poort. Lekker bezig, en meer hiervan aub.

Koen

Prachtig werk. Knap gemaakt met die loskomende roestpellen. Voor mij één woord: SUBLIEM  :P :P :P.
Ik wil wel eens in de leer komen  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Fantastisch!

Suske, het valt me op dat de openstaande poort eigenlijk niet zou dicht kunnen door dat de twee deuren eigenlijk wat te groot zijn.  Kan dit? Of is het gezichtsbedrog?

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

guy holbrecht

Een pracht van een verwering. Wat een resultaat!

OlivierV

Dat is wel een erg "lelijke" poort geworden zeg!

Zeer geslaagd!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Bedankt voor de aanmoedigingen, ik zal de bloemen in een vaas zetten



Citaat van: evan op 05 mei 2020, 18:57:18 PM
Suske, het valt me op dat de openstaande poort eigenlijk niet zou dicht kunnen door dat de twee deuren eigenlijk wat te groot zijn.  Kan dit? Of is het gezichtsbedrog?

Ze is inderdaad 1mm te breed. Kan ik helaas niet meer veranderen, zelfs niet door de kolommen achter de schutting te zetten en wat van de boorstenen weg te snijden.

Citaat van: Tothebeach op 05 mei 2020, 14:29:04 PM
Erg fraai, Frans. Komt er nog een vaag verlopen, weggeroeste tekst op het grote bord?

Als ik ze er terug uithaal, kan dat misschien nog gebeuren. Ben er alleen nog niet uit hoe ik die vergane glorie ga noemen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

Zeer knap roestig resultaat!

doomslu

Is dit het enige forum waar iemand wordt gefeliciteerd omdat hij iets lelijks heeft gemaakt?  8) :o ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tothebeach

nee, er zijn meer fora waar dat gebeurt 

Groet,
michel