Roco HLD62 : van Saskia Mets : ombouwreportage

Gestart door eve, 26 mei 2017, 12:58:44 PM

eve

Fotoreportage ombouw HLD62 Saskia Mets.
Door mij geplaatst met haar toelating...









In naam van Saskia Mets,
Erik



















In naam van Saskia Mets,
Erik

apenkop

Prachtig resultaat. Mooi en duidelijk verslag door de overzichtelijke foto's. Chapeau!
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

stoomlokje

#2

Erik ,bedankt voor het plaatsen van de foto's,

Grtjs,

Saskia

ronny-vdv

Hoe kan men dit best uitprinten ?
Want via de knop print op deze pagina, verdwijnen alle foto's
Mvg,

ronny-vdv

apenkop

Omdat ik deze ombouw ook zo nuttig vond heb ik alles gesleecteerd, copy genomen met control+C en daarna in Microsoft word geplakt.
Dan een kwestie van even de foto verkleinen zodat ze op het papier passen en je bent gesteld.

By the way ik heb meteen de uitleg van Erik uit zijn draadje over de print er bij ingeplakt. Zo heb ik een compleet document voor deze ombouw. Want die is natuurlijk fantastisch en heel overzichtelijk uitgevoerd op deze manier.
Modelbouwen doe je met vallen en opstaan daarom ik ga door tot ik sta en opval

ronny-vdv

Citaat van: apenkop op 26 mei 2017, 18:13:41 PM
Omdat ik deze ombouw ook zo nuttig vond heb ik alles gesleecteerd, copy genomen met control+C en daarna in Microsoft word geplakt.
Dan een kwestie van even de foto verkleinen zodat ze op het papier passen en je bent gesteld.

By the way ik heb meteen de uitleg van Erik uit zijn draadje over de print er bij ingeplakt. Zo heb ik een compleet document voor deze ombouw. Want die is natuurlijk fantastisch en heel overzichtelijk uitgevoerd op deze manier.
Thx  ;)
Mvg,

ronny-vdv

eve

Ik zal het ombouwverhaal van Saskia mee aan de handleiding plakken...na het nuttigen van enkele betere Moortgat-producten in deze tropische hitte.

Erik

marc goovaerts

Citaat van: ronny-vdv op 26 mei 2017, 17:50:45 PM
Hoe kan men dit best uitprinten ?
Want via de knop print op deze pagina, verdwijnen alle foto's
Voor de Mac-gebruikers: jullie hebben een 'nifty' programmatje voor: Grab

doomslu

Citaat van: eve op 26 mei 2017, 20:10:45 PM
Ik zal het ombouwverhaal van Saskia mee aan de handleiding plakken...na het nuttigen van enkele betere Moortgat-producten in deze tropische hitte.

Erik
Gaat dat nog een betrouwbare handleiding zijn dan?  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eve

Citaat van: doomslu op 26 mei 2017, 21:25:48 PM
Citaat van: eve op 26 mei 2017, 20:10:45 PM
Ik zal het ombouwverhaal van Saskia mee aan de handleiding plakken...na het nuttigen van enkele betere Moortgat-producten in deze tropische hitte.

Erik
Gaat dat nog een betrouwbare handleiding zijn dan?  ::)

Neen, natuurlijk niet.
Maar euh,...waarover ging het ook weer ?

Erhips.

stoomlokje

De foto's kan je gewoon in een map plaatsen door: met de rechter muisknop : afbeelding opslaan , dan naar de gewenste map gaan , en dan gewoon  de toets "opslaan " .
Dan staat de foto in uw map onder  ".jpg "( fotobestand ) op uw PC . ( in Win XP toch )
zo simpel.

Als er nog vragen zijn ,ik ben bereid deze met plezier te beantwoorden.


Groetjes,

Saskia