Trainsmania Lille

Gestart door doomslu, 27 april 2017, 23:13:44 PM

doomslu

En wie bezoekt er dit weekend Trainsmania in Lille, van onze collega's van Loco Revue?

Ik ben benieuwd... morgenvroeg aan de slag.

Groeten uit Lille.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Wij gaan zaterdag met een kleine delegatie van MTD  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Oef, wij gaan vandaag  ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

philippe_007

Morgen van de partij met 14 man van 'het Spoor'

mark7758

Ik sla over. We gaan volgende jaar mogelijk met de baan. 8)

Maar ben heel benieuwd naar foto's en filmpjes.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Olivier77

Hallo,

Ik ben van plan morgen te gaan.
Ben benieuwd hoe het zal meevallen.
Valt er in de buurt te parkeren aan normale prijzen ?

Mvg

Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

philippe_007

Er is een parking van 1250 plaatsen aan de expo hal en op 10min te voet een parking van 6000 plaatsen.
Maar nergens een prijs te vinden.

mark7758

Station op zeg 2 a 3 km lopen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

philippe_007

14 man en 3 auto's is een pak goedkoper dan de trein  :( :( :( :( :( Zeker als de chauffeurs gratis rijden  ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 28 april 2017, 11:04:09 AMZeker als de chauffeurs gratis rijden  ;D
dat bestaat niet want daar is altijd iemand die dat betaald :-\ maar toch veel plezier gewenst! ;)

philippe_007


Davy

Ik ga morgen met de trein. 2uurkes tot Kortrijk en 37min tot Rijsel. Wie met de wagen gaat, gratis parkeren in Kortrijk en dan voor een paar euro de trein tot Rijsel ;)
Ben echt benieuwd wat daar te beleven valt. Verlanglijst ligt al klaar se :)

Kris

Hallo,
De loc's zijn ingepakt voor de spoor nul baan van MSA Oostkamp
Kris

doomslu

Het station Lille Flandres ligt op minder dan een kilometer. Ons hotel ligt tussen de twee stations en we stapten daar geen kwartier op.
De kosten van de parking ken ik niet, maar ze rekenen goed door, net als in elke stad.

De expo is de moeite waard. Verschillende grote en kleine banen. Vooral de grote Franse banen dragen mijn voorkeur weg, maar dat is heel persoonlijk.
Onze Belgen zijn natuurlijk ook topbanen, maar die ken ik al. Toch behoren ze tot de toppers van de expo en zijn het zien nogmaals waard.

Ook diverse kleinseriefabrikanten van allerlei leuke spulletjes gezien.

Deze expo kan ik zeker aanraden. Kom gerust een klapke doen op de stand van MSM, pardon TMM...  ;)
We staan net naast Halte Tombroek en Cabusart - Tanasse (gekoppeld aan een Franse baan; indrukwekkend).

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DIORAMABOUWER



Deze expo kan ik zeker aanraden. Kom gerust een klapke doen op de stand van MSM, pardon TMM... 
[/quote]
Inderdaad Luc, Maarten en ik(halte strand) komen zondag een klapke doen!!
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942