Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Schrijven in kleurtjes

Gestart door Nonkelronnie, 06 augustus 2006, 21:02:28 PM

ysbeer

citaat:
Geplaatst door locomotion

Voor me zelf vraag ik me af of die grote letters en kleurtjes mijn leven en voortbestaan hinderen en dat van anderen onmogelijk maakt.
Locomotion




Je hebt volkomen gelijk dit is geen wereld probleem,en we moeten ook niet op de mens spelen,ik ken hem niet eens.
Maar in netjes nederlands,en in zwart je mening vertellen dat mag net zo goed,en of dat nu zo belangrijk is,ach wat maakt het.
wim ysbeer

Rochevalien

Mischien nog een(overbodige?)opmerking,er is niemand die ooit gezegd heeft dat iedereen alle berichten moet lezen,al zijn er hier wel die dat doen en daar ook de tijd voor hebben(?)Maar dat is dan hun zaak.
Ik volg w?l altijd de draadjes waar ik zelf op gereageerd heb.Voor de rest pik ik er hier en daar eentje uit en als ik dan merk dat er teveel gezeverd word dan lees ik gewoon niet meer verder,je kan dat een beetje vergelijken met zappen op de tv.Trouwens als je alle zenders gehad hebt en er is toch niets op ,dan zet je dat ding toch gewoon uit.

Gerrit

janjozef

Ja en als je maar de helft leest weet je gewis niet waar het over gaat en kun je lekker een opmerking zetten die al 10 keer door andere gezegd is of gewoon wat de man spelen. [8D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ja en als je maar de helft leest weet je gewis niet waar het over gaat en kun je lekker een opmerking zetten die al 10 keer door andere gezegd is of gewoon wat de man spelen. [8D]



zoals jij nu w??r doet

Nonkelronnie

dit topic is zijn begindoelen al voorbijgestreefd en zou best gesloten worden

Tony?

janjozef

Ik speel enkel die man die zelf de bal vergeten is dus zoek uit op wiet het van toepassing is [:D].

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Tony? Doe maar, man! Afsluiten deze draad alstublieft ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

55erke

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

 Wat me meer ergert zijn draadjes zoals mijn laatste aanwinst enz.
Erik




Waarom ergert dat u als ik zo nieuwschierig mag zijn?

Groeten
Johan

Anarchy

citaat:
Geplaatst door 55erke

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

 Wat me meer ergert zijn draadjes zoals mijn laatste aanwinst enz.
Erik




Waarom ergert dat u als ik zo nieuwschierig mag zijn?

Groeten
Johan




Ja dat vraag ik mij ook af. Dat draadje heb ik trouwens opgestart. Ik vind het altijd leuk om foto's van anderen hun nieuwste loc's te zien

Peter

Tjonge,tjonge, wat een reakties, en dat allemaal over een kleurtje.
Niet de kleur is belangrijk, wel wat er geschreven staat.
Met een beetje respect voor elkaar komen we veel verder en is het veel aangenamer.
We zijn hier tenslotte bezig over onze hobby, en niet met een diskusie op leven en dood, waarbij de verliezer "de dood met de kogel" krijgt.
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Peter

waarbij de verliezer "de dood met de kogel" krijgt.



Sta je daar voor in dat dat niet gebeurt.[?][:o)][:o)]

wim ysbeer

Peter

Kan voor mezelf nog niet instaan, wat zou ik het dan voor anderen doen?
[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

erik de noorman

Geplaatst door erik de noorman

Wat me meer ergert zijn draadjes zoals mijn laatste aanwinst enz.
Erik




Voor alle misverstanden te vermijden van mij mogen zulke draadjes best. En ergeren is mischien een groot woord[:I]
Maar ik vind ze totaal overbodig (meer dan een draadje)daar ze weinig of niks bij brengen in verband met onze hobby op dit forum. Wie is er nu geintreseerd in wie wat heeft gekocht waar de markt op dit ogenblik  mee wordt overspoeld. Uitzondering hier voor rariteiten en die wel de moeite zijn om te vernoemen. Dit maakt van dit forum niet meer of minder dan een ordinaire chatbox. Wat mij opvalt is dat er zo weinig forumgangers (modelspoorders/bouwers) met iets of wat inventiviteit bezig zijn met onze prachtige hobby. Dit is nu net het leuke aan deze hobby. Plannen, uitwerken, bouwen enfin een fantasie wereldje uitwerken en bouwen. Niet te verwonderen dat het woord dozenkopers meermalen verwijtend wordt vernoemd.[;)]

Erik

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door erik de noorman
Voor alle misverstanden te vermijden van mij mogen zulke draadjes best. En ergeren is mischien een groot woord[:I]
Maar ik vind ze totaal overbodig (meer dan een draadje)daar ze weinig of niks bij brengen in verband met onze hobby op dit forum. Wie is er nu geintreseerd in wie wat heeft gekocht waar de markt op dit ogenblik  mee wordt overspoeld. Uitzondering hier voor rariteiten en die wel de moeite zijn om te vernoemen. Dit maakt van dit forum niet meer of minder dan een ordinaire chatbox.



Elk is bezig met de hobby op zijn eigen manier, en sommigen vinden het praten (ja idd, zoals in een chatbox) over de hobby erbij horen.
Als je dit niet wil lezen, dan ben je vrij om dit niet te doen.

erik de noorman


Nonkelronnie,


(sommigen vinden het praten)

.100 % mee eens als het maar iets bijdraagt bij de hobby.

(Als je dit niet wil lezen, dan ben je vrij om dit niet te doen.)

Neen net niet. Al wat ik kan leren over de hobby wil ik dan ook leren.
Daarom volg ik ook dit forum. Maar als er dan draadjes worden geplaatst zoals dit (en andere) die ik open om dat ik iets denk te leren dan krijg je dit[:(]. Voor mij is een forum een idee?nbus en geen chatbox.[:D]

Erik.

PS: niks persoonlijk en ik wil hier ook geen polemiek over starten.[;)]