"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Herwig

#300
De MTD twee banken vooruit en een hand van de juffrouw ... .
Proficiat met jullie sluisje-met-bewegende-dingetjes.

755philippe

Aan het team van MTD : een verdiende proficiat aan alle deelnemers van de kofferbaan en een welverdiende eerste prijs.
Hopelijk kunnen jullie met de eerste prijsoverwinning nu op vakantie vertrekken  ;) ;) 8) 8)
By the way jullie zien er een prachtig team uit !!!
Misschien moet ik ook eens overwegen om bij de club te komen.

Mvg

755philippe

renstimpie

Van harte proficiat...  Die kussen hebben jullie nog te goed ;)

Tim

philippe_007

Oef, eindelijk gaat Tim anderen beginnen kussen....

Proficiat he mannen, tof concept en opbouw.

modelbaanHO

Dank voor de felicitaties en lovende woorden en zeker dank aan iedereen die op ons heeft gestemd.

Het was een leuke ervaring en ik heb alleszins ook weer bijgeleerd met het realiseren van het project.
Ik heb bovendien grote bewondering gekregen voor de modelbouwers die in die kleine schalen N en Z werken.
Maar ik ga het toch maar bij H0 houden.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Bedankt voor alle lovende woorden  :D

Citaat van: 755philippe op 23 april 2018, 15:09:52 PM
By the way jullie zien er een prachtig team uit !!!
Misschien moet ik ook eens overwegen om bij de club te komen.

Je bent zeker welkom  8)

Citaat van: modelbaanHO op 23 april 2018, 22:00:03 PMIk heb bovendien grote bewondering gekregen voor de modelbouwers die in die kleine schalen N en Z werken.
Maar ik ga het toch maar bij H0 houden.

ik (grotendeels) ook, maar ik vond het wel leuk om de N-forummers te "kietelen" met bewegende figuurtjes  ;D  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 24 april 2018, 00:34:26 AM
... ik vond het wel leuk om de N-forummers te "kietelen" met bewegende figuurtjes  ;D  ::)

Is inderdaad gelukt !  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Toch even een vraagje aan de toeschouwers, en vooral aan de fotografen

Ik heb zelf op MobExpo geen enkele foto genomen. Van niets trouwens  :-[  :-[  :-[
... maar ik zou wel graag foto's hebben van onze "MéTiers Du canal"-kofferbaan
  het is voor de webpagina over het project, en voor artikels in ons clubblad en MSM

Graag mailen aan gerolf-at-gerolf-dot-be
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Zélf heb ik ook geen foto's gemaakt ...
Stom ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Misschien afspreken met Bruno om een aantal foto's in het lokaal te nemen.
OK, dan is er de sfeer van de tentoonstelling niet, maar voor details beter doenbaar.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Geert

Ik wil dit zeker nog eens terug zien. Echt indrukwekkend in zijn kleinigheid (schaal N, dacht ik)

Op het moment dat ik er naar keek (zaterdag middag) was er een bezoeker die beweerde dat de sluisconstructie niet bouwkundig correct was. Grappig eigenlijk de discussie die er op volgde...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

De kerel had inderdaad gelijk Geert. Alleen zag ik het niet zitten om dat stukje specifiek zo te maken want dan waren er sowieso ongewenste naden te zien.

Voor wie de kofferbaan nog eens wil zien zijn er nog een paar mogelijkheden  8)
De mensen van MSKK hebben gevraagd of de koffer ook mee kan met Vaerwegh Dok naar hun tentoonstelling in september, en dat doen we graag.
Op onze eigen tentoonstelling in oktober zal de koffer ook een prominent plaatsje krijgen zodat iedereen zich nog verder kan verwonderen over de techniek tussen de 2 bodems  8)
En of er nog andere mogelijkheden gaan zijn... wie weet nog ergens in oktober.....  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

D_Loc

Citaat van: Gerolf op 25 april 2018, 08:04:13 AM
Toch even een vraagje aan de toeschouwers, en vooral aan de fotografen

Ik heb zelf op MobExpo geen enkele foto genomen. Van niets trouwens  :-[  :-[  :-[
... maar ik zou wel graag foto's hebben van onze "MéTiers Du canal"-kofferbaan
  het is voor de webpagina over het project, en voor artikels in ons clubblad en MSM

Graag mailen aan gerolf-at-gerolf-dot-be
Ik heb de koffer gefilmd maar ben nog niet toegekomen aan het verwerken van de video opnames van de MobExpo, naar verwachting zal dit op zijn vroegst volgende week worden.
Als de kwaliteit voldoende is kunnen er mogelijk wat snapshots uit de video worden gemaakt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

Intussen al 5 foto's aangekregen  8)

Citaat van: SuSke op 25 april 2018, 11:56:22 AM
Misschien afspreken met Bruno om een aantal foto's in het lokaal te nemen.
OK, dan is er de sfeer van de tentoonstelling niet, maar voor details beter doenbaar.

Bruno heeft er op MobExpo ook gemaakt - ik had hem al gemaild
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Vandaag een reeks foto's binnen gekregen van Andrew Burnham van Continental Modeller, met de vraag naar een artikel.
De kofferbaan gaat internationaal  ;) 8)

lock 01 by Frans Peeters, on Flickr

lock 02 by Frans Peeters, on Flickr

(meer te vinden op de gekende locatie)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.