"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Pierre

Ik vind dit weer helemaal ... ehue ....Gerolf. Geweldig man. ;)
Groet Pierre.


Gerolf

#211
Bedankt allemaal  :)

Een beetje verder gedaan, met een "mystery box":



Het zou een beetje dom zijn als ik nu al vertel waar die voor dient, hé ::)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

En de Gerolf gaat ijverig verder.  :D Terwijl de rest van de bende zich heeft geamuseerd op Ontraxs.
Vanaf nu zullen we een tandje bijsteken...
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske


Just, zo dom ben je niet Gerolf....je houd ons in spanning  ;)

SuSke

Bezig met wat ouwe meuk op te maken voor de dienst

20180315_153039 by Frans Peeters, on Flickr

20180315_153100 by Frans Peeters, on Flickr

Wel opletten dat ik me niet van schaal vergis, 't is allemaal 2x kleiner
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Citaat van: SuSke op 15 maart 2018, 16:20:50 PM
... Wel opletten dat ik me niet van schaal vergis, 't is allemaal 2x kleiner

Ah, je werkt eindelijk in de N(ormale) schaal, Frans  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

tja Jean, wat moet ik daar op zeggen als fervent aanhanger van de "speelgoedschaal"  ::)
Nu eens N een paar jaar geleden op kleine schaal met een grotere schaal gewerkt.
Zolang alles maar in  ;)de schaal kan...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

#218
Behalve nog wat elektrische verbindingen, is dit het laatste stukje voor de onderkant van de bodem:



't Is wat een berekende gok - wat het moet aandrijven is nog onderweg ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

de oude meuk heeft een ander kleedje gekregen en kan volgende donderdag op zijn plekje in de koffer gezet worden.
De volgende stukken voor de bovenkant van de bodem  ;)

20180316_175530 by Frans Peeters, on Flickr

20180316_175321 by Frans Peeters, on Flickr

20180316_175333 by Frans Peeters, on Flickr

20180316_175356 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


Knap werk Frans & Gerolf en over de onnozele kleine foutjes zeuren we er niet over,
dat heb je met macro/details  opnamens...totaal mag het wel gezien worden...pure klasse  ;)


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Dat is pas een cool dig, en nog mooi gebouwd ook  8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Herwig

Een koddige Sentinel-stoomvrachtwagen,  very British...       Gaat die  'echt'  rondrijden op uw baantje ?