Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Floris


Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Cozzy

Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Gerolf

#138
Bedankt voor de lof  :)

Begonnen met een ander stukje - wat saai, maar toch nodig ...



... en zo is het doel misschien iets meer duidelijk:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Ge moet gij daar alles alleen doen zeker Gerolf  :)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


SuSke

Citaat van: sdz1976 op 20 februari 2018, 12:39:58 PM
Ge moet gij daar alles alleen doen zeker Gerolf  :)


Grtz,

Samuel.

Hij heeft gewoon veel meervrije tijd dan wij omdat hij 's nachts werkt en overdag modelbouwt, of andersom  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Kunnen jullie dan niet s,nachts modelbouwen excusezoeker  ;D   :P :P


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

#143
Ik ga er van uit dat de anderen er ook mee bezig zijn  ::)  ;D

Mijn volgende "kleine bijdrage":

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

#144
Ff series,  dat is toch geen luciferstokje hè,  ;D

Oef, ik be helemaal de weg kwijt.....

Op deze schaal kun je wel  een megagrote baan maken ;D

Hoe frummel je het in elkaar, en hoe zie je zelf nog, knap werk

railrunner

Lees het draadje nu pas door.  Maf, maar geniaal bedacht, maar ja, als je weet wie de bouwer is...

Ik zou je willen uitnodigen om mee naar de internationale N-beurs in Stuttgart te komen, gegarandeerd de eerste prijs daar van deelnemers én publiek!

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Pierre

Groet Pierre.


Gerolf

Bedankt allemaal  :)

Stuttgart ? Laten we eerst al eens proberen  om op tijd in Sint-Niklaas te geraken  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Gisterenavond is er dank zij wat artistieke ingrepen een begin van leven in de brouwerij gekomen.

Foto's ?? neen, niet gemaakt want we willen nog een stukje verrassing overhouden.

Maar er is al wel een eerste stukje van de scenery aangekomen om z'n plekje te verroveren in de koffer.
Een foto van het origineel model


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.