Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Michiel

Gerolf, die zien er prachtig uit! Heel erg knap, en dit is N!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Citaat van: Michiel op 01 februari 2018, 19:13:56 PM
Gerolf, die zien er prachtig uit! Heel erg knap, en dit is N!  8)

Bedankt, Michiel. Bij MTD daarnet vonden ze die ook de moeite waard  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dreha

Indrukwekkend. Heb ze gisteren met eigen ogen mogen aanschouwen  :o.

SuSke

En om iedereen een beetje te laten watertanden...  8) 8)
Een paar fotos van wat het allemaal zal worden  ;D ;D

De onderkant van de bodem  ??? ???

20180201_224453 by Frans Peeters, on Flickr

20180201_224512 by Frans Peeters, on Flickr

::) ::) :-\ :-\
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Ja, Gerolf, je verlegt echt wel de grenzen in de modelbouw. Is dit nu de nieuwe stijl: het "Eclectisch Technisme". Sta me toe dat ik dit nog even moet laten bezinken, om de waarde van dit modelbouwwerk ten volle te kunnen waarderen. Het watertanden blijft vreemd genoeg even uit...  ::)  ;D

(maar ben wel reuze-benieuwd naar wat de onderkant verbergt)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Bedankt voor de waardering  :)

De foto's die Frans gisteravond maakte is een blik die men op de expo (hopelijk) niet zal krijgen
- want dat zou betekenen dat er ernstige technische problemen zijn  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#96
De start van een kleinigheidje voor op de bovenkant:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Herwig

aan Gerolf,
Van die elektronicaspullen snap 'k niks en die bedrading is voor mij als Chinese mie
maar die lantaarntjes op palen zijn echt tof...

Gerolf

#98
Bedankt, Herwig  ;)

Een kleinigheidje voor dat kleinigheidje voor op de bovenkant:



... benieuwd of het lukt  ::)

Voor diegene die niet kunnen wachten om te weten waar dit over gaat: Google maar eens op kobus lapscheure  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#99
Klaar voor een likje verf en zo:



... en nu zal het voor anderen ook wel duidelijk zijn wat dit wordt  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Knap,

Wij zijn pas tevreden als er ook beweging in zit  ;) .


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

PeterC

Citaat van: Geert op 04 februari 2018, 18:04:14 PM
...Wij zijn pas tevreden als er ook beweging in zit  ;) ...

Bathio, 2 km van mijn achterdeur  :)

Gerolf, knap werk en heel benieuwd  ;)
Groetjes, Peter


Gerolf

#102
Bedankt ;)

Citaat van: Geert op 04 februari 2018, 18:04:14 PMWij zijn pas tevreden als er ook beweging in zit  ;) .

Zoiets ... www.gerolf.be/meb/mtd/koffer/p08.mp4  ?

Citaat van: PeterC op 04 februari 2018, 19:53:47 PM
Bathio, 2 km van mijn achterdeur  :)

Mijn voorbeeldfoto komt van in de buurt van Damme - maar er zijn er dus nog dergelijke  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.