"MéTiers Du canal" - voor MobExpo 2018

Gestart door Gerolf, 27 april 2017, 18:25:38 PM

Gerolf

#30
Na de (toffe) MTD-expo terug aan de slag met dit project:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie

Ik had al zoiets gehoord op jullie tentoonstelling... ;)
Succes.  Ik ben benieuwd.

Tim

Metpetergaathetbeter


Gerolf

#33
Nog wat testen, maar in principe is het normaalspoor in code 40 klaar om in de koffer te duiken  ::)



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#34
Toch maar al een hefboompje voor de wisselaandrijving aan 't maken  ::)



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Sinds gisteren ligt de naam van het project vast: "MéTiers Du canal" en als subtitel "want er zit vaart iN"
  en meer tips van de sluier lichten we voorlopig niet op  ;)  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#36
Sinds gisteravond zijn we terug volle bak aan de slag. Nog 4 maanden tijd lijkt veel, maar ...

Enkele lichtjes samengekleefd:



;)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf ik ben benieuwd wat je deze keer uit die hoge hoed tovert.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

#38
Citaat van: Michael op 15 december 2017, 11:51:03 AM
Gerolf ik ben benieuwd wat je deze keer uit die hoge hoed tovert.

Ik ook, maar dit is een club-project: er zijn nog enkele (ferme) mensen die mee-toveren  ;)

Ik ben alvast hiermee bezig:



;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

renstimpie


Gerolf

#40
Ik ook ... en nu benieuwd of deze gekke poging goed komt:



::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#41
Het lijkt te kunnen - dus hij heeft gezelschap  :)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Krijg ik toch plots een visioen van Pink Floyd's leger van marcherende hamers. Benieuw waar dit naartoe gaat.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#43
Het mysterie blijft waarschijnlijk nog wat voortduren - sorry  ::)

Ik heb veel kleine onderdeeltjes nodig, allemaal dezelfde, dus maar "effe snel" geëtst:

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.