Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuw lid

Gestart door Dafke, 12 april 2017, 20:35:28 PM

Dafke

Dag iedereen,
ik ben dus een nieuw lid, mijn naam is Dave, ben 37j en woonachtig te Serskamp. En nu eindelijk terug herbegonnen
na eigenlijk nooit echt gestopt te zijn. (lees: op regelmatige basis wat treinen kopen) In 1994,
op 14jarige leeftijd ben ik alles beginnen afbreken omdat er dan wat mindere interesse was.
Achteraf een heel domme beslissing. Maarja, jong en ....... zekerst. Nu 23jaar later en 3verhuizingen
meegemaakt te hebben eindelijk sedert een 6tal jaar een vaste stek te hebben. Is de kriebelmicrobe
niet meer te onderdrukken. De oppervlakte die ik echter ter beschikking heb is heel wat kleiner of
wat ik in gedachten had. (Denk dat dit bij de meeste wel zo is zekerst). Mijn systeem is DC en sedert korte
tijd heb ik ook een digitaal systeem van ROCO gekocht. Dit is voorlopig al m'n baan.

Bolje

Welkom Dafke,
Laat de resultaten maar zien  ;)
Vele groeten,
Ronald

BC911

Welkom op dit fijne forum. Veel plezier met het uitwerken van je baan. Ik ben alvast benieuwd naar de eerste foto's  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

Dave, eens getroffen door dit verschrikkelijke virus en weet je raakt het gewoon niet meer kwijt ! Alvast welkom hier en alvast een leuke leerlijke tijd hier !
Groeten Peter ;)

Steam.N

Welkom op dit forum, Dave !
Ik kijk uit naar het verslag van je bouwervaringen  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dafke

#5
Heb wat hulp nodig bij het plaatsen van foto's. Lukt mij niet. Ik
heb al een topic gestart in sporenplannen
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,26124.0.html

Steam.N

Kijk eens in op http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/board,90.0.html.
Je uplodad je foto's op PhotoBucket of andere server, en gebruikt de link naar die foto in je berichtje hier op 't forum.
Fluitje van een cent.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

welkom Dave.    leuk dat er toch nog steeds meer mensen de weg naar de modelspoorbaan en dit forum vinden !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Pierre

Welkom op het forum Dave en veel plezier hier. ;)
Groet Pierre.


Gerolf

Welkom op ons forum, Dave.
Foto's plaatsen lukt je intussen - dus die hindernis heb je al genomen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Ah Dave, welkom :) Je hebt de weg gevonden zie ik  ;)

Kermietje

Welkom , groepjes uit Oudenaerde