Forum - Verkoopprincipes

Gestart door Gerolf, 04 augustus 2006, 20:57:22 PM

Gerolf

Persoonlijk zou ik toch een significant verschil inbouwen. Toegegeven, 20% is inderdaad erg veel. Als je geen drempel inbouwt, krijg je veel te makkelijk een discussie over prijzen bij verschillende landelijke handelaars, en daar heeft niemand wat aan binnen het onderwerp.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

.  Als je geen drempel inbouwt, krijg je veel te makkelijk een discussie over prijzen bij verschillende landelijke handelaars, en daar heeft niemand wat aan binnen het onderwerp.



Zoals ik al schreef,het moet harde informatie zijn vb

bij handelaar xcxvxdr kost lok hhhhuiyt  178 euro
niet meer.
geen discussie van bij die winkel zijn ze ook goedkoop dus mss ook wel voor deze lok daar hebben we inderdad niks aan.
bedenk wel dat mensen als ze niet atent gemaakt zijn op een te hoge prijs,zich later bedrogen voelen.
Ook niet direct goed voor de verstandhouding op het forum.
En wie denkt die winkel is me te ver of ik vind dat een rot vent,nou die koopt dan toch 10% of 20% duurder.
Maar dan weet hij het wel

wim ysbeer

ysbeer

kijk dat bedoel ik nu.
Hier heb je niets aan
Wie is die winkel en wat kost hij nu 140 of 160.
=====================================================================
citaat uit een ander draadje

Bij de "Duitse Belg winkel" in Achen verkocht voor 140,00,- ? 160,00-?uro=====================================================================

Sorry dit gezwam doet de verkoper kwaad.

Rochevalien

Ik heb dit als eens vroeger geschreven maar ik vind het absoluut geen goed idee om hier prijzen ?n winkeliers met elkaar te gaan vergelijken.Volgens mij doet dit de hobby meer kwaad dan goed. Laat dit dus aub achterwege.Dat zelfde geldt ook voor mensen die hier hun spullen te koop aanbieden,nieuw,tweedehands of rotversleten brol,het maakt niet uit.Plaats een foto met je e-mail erbij en basta! eventuele kopers moeten maar onderhandelen over de prijs en of ze het afhalen of laten opsturen.

Gerrit