Model verzenden

Gestart door Peter, 19 maart 2017, 11:13:25 AM

59erke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 juni 2017, 09:00:50 AM
Citaat van: Johnnytrein op 25 maart 2017, 14:23:47 PM
Commentaar van het kiala punt de dozen waren niet volledig vol daarom zijn ze vervormd .
ik zag dat ergens ze ook in een soort postzak gingen voor transport en inderdaad als je pakje onderaan ligt  en er wordt al da niet andere zaken op"gesmeten" dan is dat missschien wel een mogelijkheid,misschien een volle)doos in een andere doos dit euvel kan minimaliseren :-\ ;)

Dat gebeurt bij bpost ook hoor.

Ik heb voorlopig nog met geen enkel bedrijf problemen gehad met beschadigde pakjes.
Juist 1 keer met DHL dat een pakketje "kwijt" was, ik probeer steeds pakketjes te laten komen met postnl die volgens mij ook een goede service aanbieden.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

SirGresley

Vroeger had ik ook problemen met "kapotte" pakjes.
CiteerBpost: de verzender moet het stevig in/verpakken.
Ik doe/deed altijd bubbeltjespapier errond en dan nog "chips" eromheen, testte daarna of er nog iets bewoog in de doos.
Dan werd de doos dichtgeplakt EN nog bruin papier eromheen!
Naar stickers zoals BREEKBAAR of FRAGILE wordt niet gekeken!  >:(
Sommige verkopers (of nu handelaar of particulier) verpakken slecht!
Heb ooit eens een Matchbox ontvangen in een gewoon kleine bubbelverpakking! >:(
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

dani

Citaat van: eve op 20 maart 2017, 21:10:50 PM
Deze discussie moet niet. Er is tijdens het transport niets misgegaan. De verpakking was niet beschadigd.
Bij het inpakken van de lok in de blister zal Peter even teveel druk op de panto hebben uitgeoefend. Nu, met opzet doe je dat niet...
Dus de verdenking gaan leggen bij het transport is er over.
Trouwens, Peter, normaal vraag je om een foto te mogen gebruiken. ;)

1)   DIT is de essentie....  Het is mij ook al gebeurd dat iets beschadigd werd tijdens het in de doos steken of er uit halen.
ALs je echt wil zeggen dat het bij het transport mis gelopen is, dan moet je dat ook kunnen bewijzen.

2)  het functionneerT   en het is  beschadigD

3)  dat van die foto gebruiken, daar kan ik helemaal in volgen !

Ik kan enkel maar bewonderend knikken hoe Erik het heeft opgelost zonder veel tamtam en troelala....  Hopelijk is de lok intussen al weer bij zijn eigenaar geraakt zonder beschadiging.

De rest van het verhaal heb ik "over " gelezen omdat het weinig toegevoegde waarde heeft om te drammen over BE en NL ...

Een wijze les :   als je het transport niet vertrouwt, vervoer het dan zelf....   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 12 juni 2017, 13:28:37 PM
Een wijze les :   als je het transport niet vertrouwt, vervoer het dan zelf....

Dit draadje maar gebruikt omdat het in lijn ligt met wat ik wil zeggen;

Dinsdag 25mei mijn Ecos in het voorbijrijden afgegeven bij Esu in Ulm aan een zeer vriendelijke meneer.
Het touch-scherm was niet meer uit te kalibreren....
Bij mijn thuiskomst op zondag 30mei stond reeds een mailtje op de PC dat de Ecos hersteld is.
Onmiddelijk de gevraagde 159€ overgeschreven en vandaag (02juni) een trackingnr. ontvangen.
De Ecos is reeds onderweg met GLS
Als dat geen service is!
Als het goed is mag het ook gezegd worden mijgedacht) ::)

;)