Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

M6 rijtuigen

Gestart door rixke rail, 05 maart 2017, 17:59:15 PM

rixke rail

M6 deur by Eric  Baert, on Flickr


Deur is precies nogal veel defect geweest ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Jurgen

Ik snap niet dat ze de moeite zelfs niet doen om die stickers fatsoenlijk te verwijderen als het probleem opgelost is.

Op de deuren van sommige Desiro's ziet het er net hetzelfde uit. Reclame is het in ieder geval niet!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Werner

Blijkbaar een heel koppig stel deuren  :)
Het wordt pas echt vervelend wanneer je op het platform staat, en er een deur is die in volle rit terug open gaat. Halverwege, tijdens de stop in Mechelen, en omdat het het eerste gesleepte rijtuig was, heeft iemand de machinist verwittigd, die die deur dan op slot heeft gedraaid.

Ondanks het bovenstaande, is, sinds de invoering ervan, de M6 m'n favoriet type rijtuig!
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

TBCédric

Citaat van: Werner op 06 maart 2017, 20:04:17 PM
Ondanks het bovenstaande, is, sinds de invoering ervan, de M6 m'n favoriet type rijtuig!

Blijft bij mij nog altijd I11. Daarna de I10 en M4.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

dieselfreak

#4
Mijn favoriete rijtuigen zijn achtereenvolgens de R , de M 2 en de L - rijtuigen, maar die zijn allemaal reeds een tijdje buiten dienst zoals jullie weten. Bij het huidige materieel heb ik eigenlijk geen favorieten, ik vind het allemaal grijze muizen zonder karakter waarvan de deuren idd regelmatig stuk gaan zoals ik ook al een paar keer mocht ondervinden. En de aanwezigheid van graffiti helpt ook niet echt om dat modern materieel aantrekkelijk te vinden. Ik heb heimwee naar de harde, spartaanse houten banken van weleer, alles in lekker saai NMBS donkergroen en zonder graffiti.
MC