Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

AALST MODELSPOOR. Opendeur Weekend 25 & 26 maart 2017

Gestart door mivc057, 02 maart 2017, 23:26:53 PM

loebaske


Blijkbaar heb ik weer enkele bezoekers niet opgemerkt, wie vandaag langs komt tik maar gerust op men schouder indien ik je niet zou opmerken   ;)

De belangstelling voor "Wekelijkse kost" was belovend, nu had men ook de tijd (die ontbrak in Leuven) om alle details te vinden, mits soms een beetje begeleiding..wel tof als je komplimentjes krijgt, bedankt ervoor en tot straks mannen...

Waterman

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 maart 2017, 22:15:33 PM
Citaat van: Waterman op 25 maart 2017, 20:01:53 PM
Ik ben er dan ook niet lang geweest want mijn madam wou nog naar het centrum van Aalst om te shoppen   ;D
blijkbaar vertrouw je die niet met je bankkaart alleen! ;D ;)

't Is 't einde van de maand, ze zal er niet ver mee lopen!  ;D

Citaat van: loebaske op 26 maart 2017, 07:42:52 AM

Blijkbaar heb ik weer enkele bezoekers niet opgemerkt, wie vandaag langs komt tik maar gerust op men schouder indien ik je niet zou opmerken   ;)


Nu valt mijne frank! Ik heb daar inderdaad iemand gezien die mij bekend voorkwam, maar ik wist niet meer van waar! Sorry Eric!  :-[

Diene mens die zo ontzettend op mijn collega lijkt was daar ook weer, die is ook altijd wat beangstigend als ik hem sta aan te staren, maar de gelijkenis is echt zo verbijsterend treffend!!

mivc057

Het is alweer voorbij. Bedankt aan het talrijke publiek. Veel bekende modelspoorders gezien alsook jonge kinderen in volle bewondering bij de grote dampende stoomlocs in actie.
Hopelijk kunnen we jullie volgend jaar opnieuw verwelkomen.
Het AM-team

dani

blij dat we ook weer even langs geweest zijn...  niet echt lang gebleven want wxe hadden nog andere verplichtingen, maar toch leuk om de banen en de mensen weer te zien  en voral de evolutie te volgen van een aantal projecten !   Tof werk mannen.   En nu ik zelf ook met een "G" project bezig ben, hebben de grotere schalen meer dan vroeger mijn aandacht.    Natuurlijk zijn ook de prijzen navenant, dus ik denk niet dat mijn collectie zo snel zal groeien als mijn H0 stock  :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.