AALST MODELSPOOR. Opendeur Weekend 25 & 26 maart 2017

Gestart door mivc057, 02 maart 2017, 23:26:53 PM

mivc057

Dit jaar stelt onze vereniging opnieuw haar deuren open voor alle modelspoorliefhebbers.
De verschillende treinbanen zijn de laatste jaren blijven evolueren.
Nieuwe realisaties hebben eveneens het licht gezien. Op zaterdag zal er met live steam gereden worden met prachtige modellen op schaal 1/32ste. Verschillende standen met nieuw en tweedehands materieel. Het langverwachte H0 treinstel 777 (Ex-Jocadis) zal er kunnen afgehaald worden bij de verkoper ervan. 
Dat WE kan u dankzij een geslaagde samenwerking genieten van twee modeltreinen happenings te Aalst.
Wij zijn de twee dagen open van 10 tot 18 uur op de Pierre Korneliskaai 35 (rechteroever). De locatie , 5 minuutjes te voet verwijderd vanaf de achterkant van het station, zal bepijld zijn. Gratis parking op de site en langs de Dender.
Tot dan,
Het AM-team
http://aalstmodelspoor.com/Home/


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

Zou het kunnen dat er een Z spoor baan zal staan?

mivc057

Neen , zelfs voor spoor Z hebben we geen plaats meer  ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mivc057 op 03 maart 2017, 13:42:45 PM
Neen , zelfs voor spoor Z hebben we geen plaats meer  ;)
komt er van met al die grote treinen hé ? ;D ;)


nick_9450

enkele sfeerbeelden voor jullie warm te maken.....







hopelijk tot dan !

bollen neus

Wij zijn er deze namiddag geweest. Dit was de eerste keer dat we deze club een bezoekje brachten, toffe sfeer en toffe mensen om een babbelke mee te plegen.
Den Eric.

bellejt

ook weer eens langsgeweest en oude bekenden gezien.Ook lekker 2 setjes CFL wagons van B models kunnen kopen aan leuk prijsje.

Waterman

'k Ben deze namiddag ook eens langs geweest, aan beide kanten van de Dender. Een ding is zeker: aan deze kant van de Dender zien de Oilsteneirs het groot met hun spoor 1 baan.

Maar 'k heb geleerd dat er zeker tien merken bestaan die spoor 1 materiaal maken (en niet zoals ik dacht alleen maar Märklin), dat de productie van Jocadis overgenomen is en en dat er handelaars zijn die de trammetjes van Jocadis die door Saroulmapoul (wat een geweldige naam  ;D) verdergezet worden bijhebben. Helaas niets gevonden op de tweedehandsmarkt maar desalniettemin een interessante namiddag  ;D

Metpetergaathetbeter

beide kanten gedaan met de delegatie van de AMSAC gekenden gezien maar niet degenen die voorheen reageerden :)

Waterman

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 maart 2017, 19:31:27 PM
gekenden gezien maar niet degenen die voorheen reageerden :)

Ik ben er dan ook niet lang geweest want mijn madam wou nog naar het centrum van Aalst om te shoppen   ;D

philippe_007


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Waterman op 25 maart 2017, 20:01:53 PM
Ik ben er dan ook niet lang geweest want mijn madam wou nog naar het centrum van Aalst om te shoppen   ;D
blijkbaar vertrouw je die niet met je bankkaart alleen! ;D ;)