Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSC HET SPOOR: Chateau Migraine

Gestart door renstimpie, 02 maart 2017, 21:39:48 PM

renstimpie

#15
Nog wat gebouwen:  Bouwer Erwin Stuyvaert






Het hoekhuis in de vorige fotoserie is gemaakt door Guy Holbrecht.  Hier nog eentje van Guy





De rode baksteen en transformator door mezelf.

Leuk, in een club te zitten waar leden verschillende specialiteiten hebben...  zo gaat een project goed vooruit.. :)

Tim

Ferdi

Spijtig dat er vraagtekens te zien zijn ipv foto's.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Ferdi op 29 juli 2017, 18:30:28 PM
Spijtig dat er vraagtekens te zien zijn ipv foto's.
ik zie geen vraagtekens maar foto's :-\

Cord

Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Pierre

Groet Pierre.


Metpetergaathetbeter

ik zie geen vraagtekens maar foto's  :-\

SuSke

Zijn "Google"-foto's dus de helft van het forum ziet "niks"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Er stond een fout in de code...  Human error... Sorry..

Tim

Cord

Ik zie ze!
En het was het wachten waard!  :)
Groet, Wim Corduwener


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en Oe • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (Oe) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbashing

Johnnytrein

Zie ik dat nu goed zijn er enkele vaten van een wagon verloren?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Steam.N

Chapeau !!!  Schitterend gebouwd  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Hééél mooie vorderingen  8)

Citaat van: renstimpie op 29 juli 2017, 17:02:58 PM... Bouwer Erwin Stuyvaert ... hoekhuis door Guy Holbrecht ...  Leuk, in een club te zitten waar leden verschillende specialiteiten hebben... 

Absoluut, en blij te zien dat die nog volop dingen bouwen - maar wel een beetje jammer dat ze het niet zelf op ons forum laten zien  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

OlivierV

Zolang er goed bier geserveerd wordt tijdens het aanschouwen van deze baan zie ik geen reden tot migraine. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Floris

Citaat van: renstimpie op 29 juli 2017, 17:02:58 PM
Nog wat gebouwen:  Bouwer Erwin Stuyvaert




zie ik daar au bon coin in aanbouw? (die plaat hangt hier thuis aan de muur ter bestrijding van overbodige gezelligheid 8) )
Ik heb zo'n idee dat dit wel erg gaaf gaat worden allemaal!