Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSC HET SPOOR: Chateau Migraine

Gestart door renstimpie, 02 maart 2017, 21:39:48 PM


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

#182
leuke bijdrage heb alleen die franse commentaar uitgezet.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

modelbaanHO

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

SuSke

Et voilà, c'est simple on retrouve tous sur l'internet.... mais c'est fait à la main  ;D ;D

Mooie reportage die de kunst van de modelbouw nog eens in de verf zet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

dinsdag weer tijd om alles klaar te zetten en in te laden...Zaterdag worden we verwacht in Sedan.


renstimpie

Komende zaterdag van harte welkom in Gangelt!  MSC Het Spoor is daar ook aanwezig met Chateau Migraine en Bouy-à-Beze.

celtjan

Hey, jongens.

Een goede voorbereiding voor het volgend weekend.
Maken we snel voor de Brexit nog es een dagretourtje door die 'konijnenpijpen' onder Het Kanaal naar Kent.
(Altijd gezellig die kleine beursjes daar....)
Laat ik de meereizende ladies & tiener los in 't stad en kom ik tijdens de voormiddag naar de beurs op visite.
Ga ik zeker ook opnieuw de Ierse layout 'Fintonagh' (7mm Scale, 21mm Gauge),  ahv 2 vroegere medewerkers van de Chatham Show gaan bekijken.

Is er misschien eentje om eens van over het Kanaal te halen:

http://www.ccmrs.co.uk/exhibition.html

Gr,
Jan(tje)

mahtoska1

CiteerIs er misschien eentje om eens van over het Kanaal te halen:

http://www.ccmrs.co.uk/exhibition.html

Ik zal op zaterdag een bezoek brengen aan de tentoonstelling.

renstimpie

Dank aan de bezoekers om even dag te komen zeggen!  Het was een leuke kleine expo!  Mooie boeken gekocht van Gordon Gravett en genoten met die zotte bende van msc-het spoor!

renstimpie

Twee uitnodigingen bij voor chateau!  We trekken richting deal in het uk aan de kust.  En eentje dat nog ver af is! 2022 gaan we richting Meursault (fr). Deze expo is maar om de drie jaar..

evan

Citaat van: renstimpie op 22 januari 2020, 09:21:34 AM
En eentje dat nog ver af is! 2022 gaan we richting Meursault (fr). Deze expo is maar om de drie jaar..

Die is zeker de moeite!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

renstimpie


renstimpie

Vandaag toch nog leuk nieuws ontvangen!  Net telefoon gekregen voor Dortmund met onze bevestiging.  En een uitnodiging voor toul-expo te Nancy!

renstimpie

#194


We zijn trots...voor diegene die Chateau Migraine nog niet gezien hebben...  We tonen ze nog even in Kapellen en MOBEXPO.