Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 167

Gestart door Michael, 24 februari 2017, 19:45:48 PM

SuSke

Als ge daar ne Leuvense Stella hebt staan  :) ;) :D ;D 8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

marc goovaerts

We zijn kontent met ons Bolleke

Thommy

Citaat van: Johnnytrein op 25 februari 2017, 14:54:48 PM
Eric, alleen in Antwerpen voelt met zich direct thuis he.  :)

Das nu es de laatste plek in België waar we heen gaan... spijtig aj na Limburg moet daj er moet passeren
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

#18
Citaat van: Thommy op 26 februari 2017, 08:48:52 AM
Citaat van: Johnnytrein op 25 februari 2017, 14:54:48 PM
Eric, alleen in Antwerpen voelt met zich direct thuis he.  :)
Aléz jong !De enigstige stad waar men duidelijk gaat voor "Eigen volk het eerst !"Vervuilende wagens of die die er voor aangezien worden van Belgen gaan ze beboeten, buitenlanders gaan ze zo moeten laten daar men niet aan  de gegevens van buitenlandse nummerplaten  geraakt ;D ;) Of  is misschien is men ondertss al een stap verder

doomslu

Waar zijn we nu mee bezig?
Wel, net de drie eerste artikels van MSM 168 nagezien en doorgestuurd naar de layout. Shari begint er morgen aan.

Zoals beloofd hebben jullie wat info over nummer 167 te goed. Morgenavond komt het inkijkexemplaar en zo, nu een bondig lijstje:

2 baanreportages: Oostmahorn, een Nederlandse baan en Chalindrais 2.0, uit Frankrijk.
4 Praktijkartikelen: Carrière de petit granit, deel 3: bouw van de hellinglift, Zelf reclame aanbrengen op een loc van de reeks 28, Vormen gieten met kunsthars (5) en "Onder de loep" (8): borstweringen aan ramen
4 reportages: het dikke Nürnberg 2017 verslag, Workshop Hydrofibre, Verkiezing model van het jaar 2016: de uitslag en de Nederlandse Modelspoordagen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske


Veel leesvoer voor volgende week  :)

GDE

Het dikke Nürnberg 2017 verslag , dus toch veel nieuws ? Voor de Belgische liefhebber natuurlijk  ;) wel ik kijk er alvast naar uit  :D

pandur

En , ....
actie msm 2017 ? ....

Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

factageklerk

Citaat van: pandur op 26 februari 2017, 23:54:39 PM
En , ....
actie msm 2017 ? ....

Eric

Ik dacht dat men dit jaar ging overslaan? Nu is het wachten op het inkijk exemplaar en dan naar de krantenwinkel het nummer halen
 

Johnnytrein

Niks boek halen bij de kranten winkel boek komt via de post. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Thommy

Citaat van: factageklerk op 28 februari 2017, 13:30:18 PM
Citaat van: pandur op 26 februari 2017, 23:54:39 PM
En , ....
actie msm 2017 ? ....

Eric

Ik dacht dat men dit jaar ging overslaan? Nu is het wachten op het inkijk exemplaar en dan naar de krantenwinkel het nummer halen

Wie zei dat :-\
Dacht dat hier ergens stond uitleg komt in MSM met de Messe
Greetz

Thommy

doomslu

Vrijdag is 't zo ver (of misschien morgen al?)!


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

eindelijk!  ;D

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

traxx2837

Luc,

Wanneer ga je de tekstman of -vrouw er eens op wijzen dat de lettercode van een goederenwagen geschreven wordt als Sdggmrss en niet met allemaal hoofdletters ! Elk nummer opnieuw een bron van ergernis !
Bij Bemo zie ik weer HOM staan, dat is een merk van onderbroeken ! Graag H0m zoals het hoort !
Nu komt je tijdschrift te amateuristisch over.

Leuk dat je pagina 14 niet in de pre-vieuw hebt opgenomen ;)

Met vriendelijke groeten,
Dirk

ACFI

En zelfs geen tipje van de sluier opgelicht over de 2017 actie.

Hoe wreed.

Nog tweemaal slapen.

ACFI  ::)