Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

beurs in woluwe

Gestart door wisselstromer, 09 februari 2017, 23:11:42 PM

wisselstromer

ik zou graag eens een tafel huren tijdens de beurs in woluwe maar kan nergens een adres vinden bij wie je moet zijn
kan iemand me hierbij helpen?

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

mivc057

Je kan er ook zo naartoe gaan vanaf 7u30 en een tafel uitkiezen waar geen reservatiepapier op ligt. Later komt er wel iemand langs om de betaling in ontvangst te nemen.
Het zou echt moeten tegenvallen dat je op die manier geen tafel vrij zou vinden. Er zijn er iedere keer veel leegstaand. Good luck.

oebr

Je kan de organisator van de beurs bellen op 02.771.20.45.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

wisselstromer

geen email?

alvast bedankt
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Snobby Crash

Citaat van: mivc057 op 10 februari 2017, 12:22:43 PM
Je kan er ook zo naartoe gaan vanaf 7u30 en een tafel uitkiezen waar geen reservatiepapier op ligt. Later komt er wel iemand langs om de betaling in ontvangst te nemen.
Het zou echt moeten tegenvallen dat je op die manier geen tafel vrij zou vinden. Er zijn er iedere keer veel leegstaand. Good luck.

Dit is niet altijd zo hoor, ik was er op de beurs in december, en toen waren alle tafels bezet !
In de zomermaanden is het wel zo dat je een tafel kan uitkiezen...

Geert