Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

gedaan met forummen

Gestart door dani, 06 februari 2017, 23:14:58 PM

dani

beste forum vrienden, ik moet jullie helaas melden dat ik er mee stop.

Mijn vriendin en ik hebben al een hele tijd onenigheid omdat ik meer tijd op het forum doorbreng  dan met mijn eigenlijke hobby, laat staat met haar.
Het heeft al menig ruzie opgeleverd, en dit weekend is dan de druppel gekomen die de emmer deed overlopen.

Ze had me op proeftijd gezet en  heeft me gisteravond voor de keuze gezet :   zij of het forum.

Ik ga dus het enige  ding doen wat ik in mijn positie en omstandigheden als juist ervaar en kan doen...
Ik verlaat het forum !


Maar binnen een uurjte of 2 denk ik wel dat ik haar koffers klaar heb, en haar heb aan de deur gezet, en dan kom ik terug !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

ik hoop dat het een leuke is zoals de titel bovenaan vermeld! ;D ;)

PietB

Je laat me schrikken Maat!
Maar ik ken je humor nu wel een beetje.

IDIOOT, dat je je vriendin laat gaan voor een stel infantiele gasten die met treinen spelen..........

Havoc

Idioot dat je ooit een vriendin hebt binnengehaald.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Citaat van: Havoc op 07 februari 2017, 08:17:12 AM
Idioot dat je ooit een vriendin hebt binnengehaald.

Beuuhhh, wrong !!!!

Niets binnen gehaald.   L.A.T.  !   
Na mijn scheiding die duurde van in 2002 tot 2014,  is het voor mij simpel :  vrouw in mijn leven en mijn huis ?  jawel, maar met een handtas, niet meer met een valies .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Citaat van: dani op 07 februari 2017, 08:54:13 AM
..vrouw in mijn leven en mijn huis ?  jawel, maar met een handtas, niet meer met een valies .

Vandaar dat het zo snel kan gaan

Citaat van: dani op 06 februari 2017, 23:14:58 PM
Maar binnen een uurjte of 2 denk ik wel dat ik haar koffers klaar heb, en haar heb aan de deur gezet, en dan kom ik terug !!

;) ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

G8

Citaat van: dani op 07 februari 2017, 08:54:13 AM
   
Na mijn scheiding die duurde van in 2002 tot 2014,  is het voor mij simpel :  vrouw in mijn leven en mijn huis ?  jawel, maar met een handtas, niet meer met een valies .

Haha  ;D  ... dat is hier ook het plan ...  sinds men scheiding echt wel men lesje geleerd ...

Havoc

Citaat van: dani op 07 februari 2017, 08:54:13 AM
Citaat van: Havoc op 07 februari 2017, 08:17:12 AM
Idioot dat je ooit een vriendin hebt binnengehaald.

Beuuhhh, wrong !!!!

Niets binnen gehaald.   L.A.T.  !   
Na mijn scheiding die duurde van in 2002 tot 2014,  is het voor mij simpel :  vrouw in mijn leven en mijn huis ?  jawel, maar met een handtas, niet meer met een valies .

Zo was dat niet bedoeld.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

L.A.T.  afkorting van Liever Aan Trekken ? :-\ ;D

PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 februari 2017, 18:32:50 PM
L.A.T.  afkorting van Liever Aan Trekken ? :-\ ;D

...Laten...




Dani, ik heb me ook laten vangen en niet direct gezien in welke rubriek je je bericht had geplaatst...

Al in carnavalsfeer zeker om de mensen zo te laten schrikken  ::)

Ondertussen mijn taaltje bijgewerkt en geleerd dat ze in Aalst zelfs van Sneeuwwitje een werkwoord hebben gemaakt: mag'k a snee witt'n  :-[
Groetjes, Peter


59erke

Citaat van: Havoc op 07 februari 2017, 08:17:12 AM
Idioot dat je ooit een vriendin hebt binnengehaald.


bij mij is het nog erger, ik ga ze officieel houden na 14 jaar  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

philippe_007

ik ben meer voor ene PAP relatie....

Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

viking

Dani

te lang geleden dat je geband werd van een forum  ;)

Ga je nu jezelf bannen? daar heb je de primeur
Zelf kastijding heet dat  8) ;D

Grts

Johan

rgp

Allez, dan heb ik geluk gehad: scheiding van 01/04/2014 (geen grap) tot en met 07/04/2015 (uitbetaling), en zonder veel tamtam.

Sinds 11/1/15 opnieuw een vriendin en ik bij haar bijna in huis.  En .... ze ziet treinen wel zitten in huis. ;D

Roland