Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Digikeijs 5033booster/ecos booster ?

Gestart door 755philippe, 05 februari 2017, 10:29:51 AM

Klaas Zondervan

Citaat van: Bolje op 13 februari 2017, 09:42:52 AM
Ik geloof zelfs dat langere kabels niet mogen  ;)
In de handleiding kan ik daarover niets vinden.
Als je het aandurft kan je dat kabeltje doorknippen en er een stuk tussen zetten.

Bolje

Citaat van: Klaas Zondervan op 13 februari 2017, 14:25:31 PM
Citaat van: Bolje op 13 februari 2017, 09:42:52 AM
Ik geloof zelfs dat langere kabels niet mogen  ;)
In de handleiding kan ik daarover niets vinden.
Als je het aandurft kan je dat kabeltje doorknippen en er een stuk tussen zetten.
Handleiding van de Ecoslink 4.2:

4.2 Specifieke toestellen.
Deze toestellen worden aangesloten op de busverdeelmodule via de 7-polige MINI-DIN
aansluitpluggen. De aansluitkabel hiervoor mag niet langer zijn dan 1.8 m.
Verleng nooit dergelijke kabels! Dit om storingen tegen te gaan.
Vele groeten,
Ronald

Klaas Zondervan

Aha, ik had in de handleiding van de EcoSBoost gekeken. En daar staat zo'n waarschuwing niet.

755philippe

Heb probleem opgelost. Heb de ecos verder gezet en heb dan geen probleem om kabels door te knippen en te verlengen.
Ringleiding ondertussen aangebracht - aansluitsporen geïsoleerd en aangesloten en alles werkt als een bus.
Mvg

755philippe

Klaas Zondervan


bellejt

ik heb er hier gewoon de ecoslink tussen gezet.Is makkelijk met 3 boosters dat je maar 1 aansluiting hebt naar de ecos toe

755philippe

Ik wil niet moeilijk doen maar je hebt aan de achterzijde van de Ecos toch 3 uitgangen om de EcoSslink aan te sluiten en 1 sniffer-uitgang of ben ik mis maar ik dacht van niet want heb er vandaag nog een kabel op aangesloten en naar gekeken.
Mvg

755philippe

bellejt

juist maar dan ben je beperkt in afstand en moet je telkens 3 kabels aansluiten.Met de ecoslink slechts 1 en je kan grotere afstanden overbruggen voor de boosters ( is hier iet het geval maar makkelijkheidshalve)