Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Goover Models 2017

Gestart door traxx2837, 02 februari 2017, 22:57:15 PM


Gert1

Je had net zo goed een link naar een sprookjesboek kunnen plaatsen.   ;)

mvg,
Gert

Thommy

Citaat van: Gert1 op 03 februari 2017, 00:17:21 AM
Je had net zo goed een link naar een sprookjesboek kunnen plaatsen.   ;)

mvg,
Gert

Machine kopen en ermee kunnen werken is een groot verschil...
Greetz

Thommy

GDE

Toch hoop ik mooie R rijtuigen te zien verschijnen  :D

dieselfreak

Citaat van: geert desc op 03 februari 2017, 08:03:35 AM
Toch hoop ik mooie R rijtuigen te zien verschijnen  :D

Dat hoop ik samen met jou Geert al acht ik de kans grosso modo nihil. Ik ga binnenkort te voet naar Scherpenheuvel, misschien dat het helpt, misschien ook niet.
MC

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dieselfreak op 03 februari 2017, 10:53:29 AM
Ik ga binnenkort te voet naar Scherpenheuvel, misschien dat het helpt, misschien ook niet.
Misschien als je te voet ook terugkeert  ::) :-\ :-X

dieselfreak

Ik zal mij zo'n Hover Board bestellen bij Goover om mijn voeten te sparen, wie weet krijg ik er dan gratis een set R -rijtuigen bij? We mogen al eens lachen hè? ;D
MC

mnieuwlaet

Ik geeft Goover het voordeel van de twijfel (bij velen misschien veel twijfel) en hoop dat hij geleerd heeft uit alle voorgaande!
Als je vork overladen is of als je niet genoeg vorken hebt breekt hij af eh.
Afwachten en we zien wel... hopelijk een resultaat en één dat ons gelukkig maakt...

Gaspar

Ik mag hier geen commentaar geven of het draadje gaat weer op slot!
>:( >:( >:(
Guy
 

marc goovaerts

Ik vrees dat die toch niks zou toevoegen aan de honderden commentaren die er rond dit onderwerp al geplaatst zijn...

Ben

Citaat van: Gaspar op 03 februari 2017, 13:40:17 PM

Ik mag hier geen commentaar geven of het draadje gaat weer op slot!
>:( >:( >:(


Dat is inderdaad zinloos. Wat ik zou doen in uw geval is met een paar vrienden afreizen naar Duffel om uw geld op te halen.

Gr, Ben.

Peter

Heb vorige week plastic sheets besteld met baksteenmotief en begin deze week heeft een pakjes dienst het geleverd.
Er is dus zeker iets aan het veranderen bij David. Wacht dus nog even af, voor er weer een reeks komentaren volgt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Stieven76

Citaat van: Gaspar op 03 februari 2017, 13:40:17 PM
Ik mag hier geen commentaar geven of het draadje gaat weer op slot!
>:( >:( >:(
Guy

Ze kunnen het beter nu al direct op slot doen of er gaan hier weer honderden nutteloze commentaren verschijnen die al 10x eerder vernoemd zijn. Niet dat ik de frustratie niet begrijp, maar om nu weer hetzelfde te moeten lezen..
Komt er iets, des te beter. Komt er niets, ook geen verrassing zeker?

Gert1

CiteerNa een te lange stilte vanaf midden 2016 en heel wat gesprekken, onderhandelingen en hersenkronkels zijn we klaar om op korte termijn een update te plaatsen omtrent onze op stapel zijnde producties.

Tja, als het dan op korte termijn is, waarom dan dit bericht geplaatst? Waarom niet even nog die twee weken (langer dan twee weken vind vrijwel niemand een korte termijn) gewacht om dan écht iets aan te kondigen? Kijken we even naar de datum van de plaatsing van het bericht, dan blijkt dat 15 januari te zijn. Welaan, de korte termijn is dus al voorbij. Dus voor de draad ermee!

mvg,
Gert

C.B.

Beste David , van uw goede voornemens is spijtig genoeg nog niet veel te merken.
Ik probeer je al enkele maanden tot vandaag via mail , via uw site , telefoon , Facebook een antwoord te krijgen op 1 vraag.
Dit hier is mijn laatste redmiddel.

Gelieve me eens eindelijk van antwoord te dienen , dank je. ;)
Groetjes.
Claudio.