LS Models Exclusive 2017 PDF

Gestart door eve, 30 januari 2017, 12:38:04 PM


ward

Enkel maar rijruigen, en buiten een foto van de belgische I6 zelfs niets..?
Hopelijk kan Luc ze op de beurs aan de tand voelen ivm hun MR96 en M5..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

dieselfreak

En wat mij betreft ook de sinds eeuwen aangekondigde Nord Belgerijtuigen. De Franse rijtuigen zijn er al, op de Belgische versies is het nog steeds wachten (werden al aangekondigd in 2009), maar dat zijn we al gewoon van LS.
MC

deurenkletser

Zijn die Belgische I6'en en de I6Bc's nu eigenlijk al geleverd of niet?

Metpetergaathetbeter


755philippe

Waar blijft die aankondiging in een foldertje van januari 2016 met "weldra leverbaar" betreffende de M5. Je zou toch denken als ze hiervoor een blaadje laten drukken dat het niet meer lang wachten is. Ik zal eens kijken of ik hier een foto kan posten maar moet even zoeken tussen alle folders.
Sorry voor het tikkeltje kritiek maar ik wacht op die rijtuigen zeker 2 jaar voordat "Jocadis" de deuren sloot want had het daar besteld en.... dat is al jaaaaaaaaaaren geleden. Maar geduld is een mooi gave.
Mvg

755philippe

doomslu

Citaat van: ward op 30 januari 2017, 12:55:08 PM
Enkel maar rijruigen, en buiten een foto van de belgische I6 zelfs niets..?
Hopelijk kan Luc ze op de beurs aan de tand voelen ivm hun MR96 en M5..
Ze zullen opnieuw niet in Nürnberg zijn. Ze gaan al jaren naar geen enkele expo meer.
Hun folder belooft alvast veel... geld in onze zak!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Ik geloof al jaren niet veel meer van wat ze beloven..  :(

zal het wel zien als het er is en te laat is dan pech
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

hapkin

Hoe negatief allemaal ...

Ik denk dat we tevreden mogen zijn dat er (nog) iemand iets wil maken voor de Belgische markt
Het is toch nooit goed, en als het goed is is het te duur ...  :-X

Enfin ik kijk alvast uit naar de I6 rijtuigen van LS Models en naar de folder van Vbv





Thommy

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:00:17 PM
Hoe negatief allemaal ...

Ik denk dat we tevreden mogen zijn dat er (nog) iemand iets wil maken voor de Belgische markt
Het is toch nooit goed, en als het goed is is het te duur ...  :-X

Enfin ik kijk alvast uit naar de I6 rijtuigen van LS Models en naar de folder van Vbv

Wees eerlijk... sommige zaken zijn al bijna 10j geleden beloofd... (toevallig dit weekend bij m'n ouders oude folders gevonden en dan ook maar direct naar het oud papier verwezen... )
Greetz

Thommy

Peter

Geef mij dan maar Van Biervliet. Die komt tenminste zijn beloftes na. Als er dan al eens een vertraging optreed dan is dat wel meestal aan de Oosterse fabrikanten te wijten (en dan spreken we niet over jaaaaren, maar over weken of enkel maanden)
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:00:17 PM
Hoe negatief allemaal ...

Ik denk dat we tevreden mogen zijn dat er (nog) iemand iets wil maken voor de Belgische markt
...
Noem eens op de laatste jaren.  ::)
De Belgische markt interesseert hen niet meer, denk ik.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

hapkin

Luc kijk eens naar de I10 rijtuigen ... zijn die niet TOP.
En waar is VBV zijn treintjes gaan laten maken ...


ward

Citaat van: hapkin op 30 januari 2017, 20:12:42 PM
Luc kijk eens naar de I10 rijtuigen ... zijn die niet TOP.
En waar is VBV zijn treintjes gaan laten maken ...

Steve.. de i10's zijn top en heb ik ook gekocht.
Geen gezever of gezaag over prijs bij mij..
Wel enkel triest dat ze een jaar geleden voor begin 2016 de M5 aankondigden, net als de M4 en MR96 die maar achter blijven en blijkbaar terug de doofpot ingaan..
Laat ons eerlijk zijn, dat is toch jammer en teken dat je geen interesse meer hebt in de belgische markt? Ik ben fan van de lsm producten, als ze er dan daadwerkelijk zijn..
En vbv werkt niet meer samen met lsm om de gekende reden..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

pandur

Zouden we niet moeten verheugd zijn dat deze firma er nog is ,
na al wat ze hebben moeten doormaken , ander zijn voor minder verdwenen !
Het kwaliteits niveau dat dit bedrijf aan de dag legt is zelden te evenaren
Zie HLE 18² met M6
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)