loods !

Gestart door the_gold, 01 augustus 2006, 14:40:40 PM

the_gold

heb de perfecte loods gevonden


7289 bouwdoos locomotiefloods van marklin !!!

wel uit de cataloog van 1998-1999 V

vind da nu nog eens eh

Kedeng Kedeng

In de winkel zullen ze die nog wel hebben.

Peter

Binnenkort beginnen de beurzen weer. Daar vind je dikwijls wat je zoekt aan mindere prijzen (een enkeling vraagt meer)
Met vriendelijke groeten
Peter

Anarchy

Als ik je kan geruststellen, deze loods wordt nog steeds gemaakt. Het staat jaar op jaar in het programma [;)]

the_gold

das al een feme gerustelling !!! [8D]

dikken

Ik ben eindelijk weer eens in actie geschoten. http://foto.telenet.be/modelspoor
iedereen mag zowel positieve als negatieve commentaar neerpennen in het gastenboek!!!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Nonkelronnie

Knap werk, Bart !!!!

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Nonkelronnie

Knap werk, Bart !!!!

Inderdaad [:0]

janjozef

Awel iedereen mag zeggen wat hij wil maar dit is pas modelbouw, echt prachtig Bart. Nog enkele verwerkingsidee?n bijgekregen ook.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

Mooi werk Bart, maar waarom iets bouwen (of iets gelijkaardig )waarvan er al jaren goede bouwdozen van bestaan? Zeg nu zelf,het verschil met de Vollmer bouwdoos is echt niet groot.

Gerrit

Gerolf

H??l mooi, man. Nu nog automatische deuren?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Mooi werk Bart, maar waarom iets bouwen (of iets gelijkaardig )waarvan er al jaren goede bouwdozen van bestaan? Zeg nu zelf,het verschil met de Vollmer bouwdoos is echt niet groot.

Gerrit


Maar nu heeft Bart de voldoening om te kunnen zeggen: dat heb ik gemaakt! En eerlijk gezegd knap gemaakt ook. zelfs al lijkt het op een bestaande bouwdoos, het zal op zijn modelbaan altijd een uniek en origineel model zijn.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dikken






citaat:
Mooi werk Bart, maar waarom iets bouwen (of iets gelijkaardig )waarvan er al jaren goede bouwdozen van bestaan? Zeg nu zelf,het verschil met de Vollmer bouwdoos is echt niet groot.

Gerrit


Gelijkaardig is wel het juiste woord, maar het gaat mij vooral om de fun in het zelf bouwen en daarbij ben ik zeker dat mijn type 27 er ook in past!

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

H??l mooi, man. Nu nog automatische deuren?



heb er al over nagedacht en reeds verschillende tests gedaan. ben tot het besluit gekomen mijn deuren gewon open te laten staan.
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Rochevalien

Hallo Bart,als je er maar zelf plezier aan gehad hebt dat is toch het voornaamste en je kan zeggen dat je een uniek stuk gemaakt hebt dat niemand anders heeft,dat heeft ook zijn waarde.Maar je werkstuk mag zeker gezien worden,laat daar geen twijfel over bestaan.

Gerrit

tonycabus

Amai Bart! Ho zeker, Bart! Chapeau, Bart!![:0]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)