Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Mabar 2017

Gestart door eve, 28 januari 2017, 21:35:19 PM

eve


ERVIN

Er staan een paar mooie containerwagons bij van Rocky Rail , zijn de nieuwste versies dan al verkrijgbaar of gaat het hier om voorbestellingen , mijn spaans is niet zo denderend.  :-\

eve

Citaat van: ERVIN op 28 januari 2017, 22:16:06 PM
Er staan een paar mooie containerwagons bij van Rocky Rail , zijn de nieuwste versies dan al verkrijgbaar of gaat het hier om voorbestellingen , mijn spaans is niet zo denderend.  :-\

Welke blz ?

Erik

ERVIN

Blz.20 lijkt mij een nieuwe uitgave van de LKW Walter te zijn , ik dacht dat ik al deze versies had , maar deze heb ik dus niet , verder nog blz. 24 , Mehano wagons ( Limitado) , ook nog niet gezien en tot slot blz. 27 - 29 & 30 , ondanks er hier Spaanse containers op staan , kunnen die best ingezet worden , ik heb nog ergens foto's van deze containers die ik ooit gespot heb in Berchem.

eve

Citaat van: ERVIN op 29 januari 2017, 09:43:49 AM
Blz.20 lijkt mij een nieuwe uitgave van de LKW Walter te zijn , ik dacht dat ik al deze versies had , maar deze heb ik dus niet , verder nog blz. 24 , Mehano wagons ( Limitado) , ook nog niet gezien en tot slot blz. 27 - 29 & 30 , ondanks er hier Spaanse containers op staan , kunnen die best ingezet worden , ik heb nog ergens foto's van deze containers die ik ooit gespot heb in Berchem.

Op de site van Rocky Rail is er een post van 27.08.2016 waar de Walter 90338 al te zien is lijkt me : http://rocky-rail.com/3-new-twin-cars-2-new-db-schenker-locomotives-mak-646500/

Voor de container-carrier moet je denk ik zoeken bij Lemke Collection die Mehano onder zijn vleugels heeft.
De containers op de verdere blz zijn typisch Spaans : Post (Correos), Renfe goederen, Gecombineerd transport...

Erik

eve

Uit de Lemke Collection : http://www.lemkecollection.de/de/Uebersicht/Spur-H0/AAE-Sggmrs-90-Van-Den-Bosch-Tankcontainer

Is dat blauw "ding" niet hetzelfde als die van de Mabar blz 24 ?

Erik

ERVIN

Waarvoor dank Erik.  ;)