Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 166

Gestart door Michael, 22 januari 2017, 10:54:59 AM

Michael

De tijd vliegt, a.s vrijdag kunnen we MSM 166 verwachten, ik ben benieuwd wat we dit keer te lezen krijgen.

Edit Bron vermelding  http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/volgend-nummer
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske


Heb een vermoeden dat het deze keer wat later zal verschijnen, om het beurs nieuws mede te delen ?

Michael

Erik ik heb mijn bericht aangepast, ik zuig het niet uit mijnen duim.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

Sorry, daar ben ik niet gaan kijken...

SuSke

Nieuws over de beurs kan er ook niet in zitten of we moeten nog 2 weken langer op ons geliefde boekske wachten, de beurs is begin februari.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Ja inderdaad. De mensen van Van Biervliet vertrekken bv. de 29e naar Nürnberg voor 14 dagen (volgen hun website)
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Ja helaas.  Over 2 weken is het al voorbij en ben ik bijna al weer thuis.
Of je bekijkt het positief.
Nog minder dan 2 weken en ik zie Luc en andere bekenden weer.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Het Nürnberg nieuws mogen jullie verwachten in het nummer van maart.
Nog even wachten dus, maar we moeten eerst nog gaan, dan wat schrijven en dan moet alles naar de drukker...

MSM 166 komt er inderdaad aan.
Helaas heb ik nog niet het nodige materiaal, noch de tijd, om alles te publiceren op de website. Dinsdag zeker, morgenavond misschien...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

toch ongelooflijk diene Luc zo op onze wenken bediend worden ! ;D ;)

doomslu

Citaat van: Michiel op 24 november 2016, 11:40:17 AM
Een MSM, daar blader niet snel door!

Voor een MSM, daar ga je voor zitten, met een diep zwarte koffie en een paar sneedjes rozijnenbrood. Je leest rustig van voorwoord tot achterflap elke letter. Je geniet, je verdiept, je ondergaat. MSM neem je op in je systeem, je beleeft het en het neemt je mee. Elke regel, elke foto krijgt een plaats in je eigen verhaal van modelbouwbeleving. Je bent een met het blad. En voor je het weet, is de koffie op, resten er kruimels op de vloer. Je draait je MSM ondersteboven, schud het uit, en vraagt je af waar de rest is gebleven... van dat rozijnenbrood.

Een MSM, daar blader niet zomaar even snel door!  ;)

Michiel en vrienden, leg de rozijnenboterhammen alvast klaar. Vrijdag is 't zo ver!



luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

met een beetje geluk is hij er donderdag al ? ;)

Johnnytrein

Rozijnen boterhammen? hier liggen de paprika chips en de Pepsi max flesjes klaar.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michiel

Luc, geen paniek. Ik lig al in de hinderlaag (met koffie en rozijnenbrood). De postbode ontsnapt vrijdag niet!

@Joannes: Pepsi... Chips...!? Geen koffie met rozijnenbrood? De generatiekloof slaat toe.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

Citaat van: Michiel op 25 januari 2017, 07:35:36 AM
Luc, geen paniek. Ik lig al in de hinderlaag (met koffie en rozijnenbrood). De postbode ontsnapt vrijdag niet!

@Joannes: Pepsi... Chips...!? Geen koffie met rozijnenbrood? De generatiekloof slaat toe.  ;D


een postbode met overgewicht ??  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Johnnytrein

@argila, oeps sedert wanneer ben ik nu postbode ik ben 68 jaar en reeds 10 jaar gestopt met vrachtwagen chauffeur te zijn. ::)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about