Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Langs de Ourthe

Gestart door Die_bahn, 21 januari 2017, 17:22:19 PM

stoomlokje

spijtig , maar ik moet bij deze afhaken want zie nog altijd alleen maar , zoals eerder gemeld , dat kleine vensterraampje zonder foto vanaf post #46
Er moet toch iets veranderd zijn bij het vormen van de fotocodering voor op het forum te plaatsen.


groetjes, saskia


Metpetergaathetbeter


Steam.N

Ook hier geen problemen.
Even de veiligheidsinstellinge van je browser nakijken ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

stoomlokje

Als ik nu  eens wist hoe je dat doet ?

Probleem halvelings gevonden , ligt  blijkbaar inderdaad aan die google chroom. :( :-\ :'(

Als ik met firefox ga kijken kan ik blijkbaar de foto's toch zien. :)

Nu is het alleen nog de vraag , hoe ik het webadres hierin bij een favorietenlijst kan plaatsen ? :-[

evan

@ Stoomlokje:

Google weet alles!   ;) 
Als je iets niet weet over hoe Chroom werkt, zoek je het eenvoudig op via google zelf en in het nederlands.

Mvg



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Die_bahn

#80
Dag,

Een beetje nieuwheid: Het werken aan de bovenleiding gaat voort en ik heb verbeterd wat Evan zei. Ook wordt gewerkt aan spoor1 :)

Un peu de nouveautés: La caténaire avance et j'ai corrigé ce qu'Evan avait dit. Le quai 1 est aussi en travaux :)

Nog mijn lieve 2302 :-* :P

Encore ma 2302 chérie :-* :P







Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

Metpetergaathetbeter

leuke vordering met bovendien mijn favoriete 23 in beeld !  ;D ;)

Die_bahn

Een kleine up ;)

De herfst is buiten aangekomen maar de lente komt op mijn baan:)

L'Automne est présent, mais le printemps arrive sur mon réseau:)



Groet uit Ardennen,

Pierre:)
Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

59erke

Ziet er alvast zeer goed uit.

Dat perronnetje in die bocht juist achter (of voor) die tunnel vind ik super.
Nu nog het perronnetje wat aankleden met naamborden, verlichting, een oversteekpad en wat wachtende reizigers en je hebt een super blikvanger.

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Pierre

Mooie baan. Heel knap gemaakt. ;) Ik stoor me alleen een beetje aan de in een bocht lopende bovenleidingen.
Groet Pierre.


doomslu

Citaat van: Pierre op 20 oktober 2017, 23:47:18 PM
Mooie baan. Heel knap gemaakt. ;) Ik stoor me alleen een beetje aan de in een bocht lopende bovenleidingen.
Ja, dat is jammer, maar misschien een noodzakelijk kwaad als Pierre met de panto tegen de draad wil rijden?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Had het ook al gezien ::), maar Pierre zal waarschijnlijk zijn redenen hebben...

Leuk sfeertje ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Die_bahn

#87
Dag allemaal,

Bedankt voor de reacties ! :)

Voor de bovenleiding is het jammer.. ik weet het.. maar het is mooier. Dat is 15 cm lang tussen twee palen. Als het korter was zou ik het minder mooi vinden.

Salut tous le monde,

Merci beaucoup pour vos réactions!  :)

Pour la caténaire, je trouve cela dommage un peu aussi, mais c'est pour une question de rendu, plus beau. Je n'ai déjà que 15 cm entre chaque piquet, si je devais raccourcir encore, ce ne serai pas beau.


Nog een paar foto's en een nieeuwheid :) De 5539 B models:)








Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

Die_bahn

#88
Hoi,

Een beetje nieeuwheid ;)









Mvg,

Pierre
Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden

Die_bahn

Hallo,

De Lady in actie!



Groeten,

Pierre

Bestuurder in Aarlen - Ardennen - Helaas overleden