Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Opendeur AMSAC - 12 Maart 2017 - Gent Zeehaven

Gestart door OlivierV, 16 januari 2017, 00:05:18 AM

Metpetergaathetbeter

#30
we hebben ze toch gezien hoor en het moet gezegd worden.............. het valt toch mee !  ;D ;)
Hebben nog niet de tijd gehad om met dat meiske eens serieus te praten want den Olivier hield ze halsstarrig vast en in afzondering ! ;D ;)
Tja den Olivier gaf de voorzet en ik moest enkel (zoals AA Gent) binnenkoppen ! ;)

philippe_007

sowieso is het voor u een probleem he Peter om serieus te praten  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D (deze kon ik niet laten liggen)

Metpetergaathetbeter

#32
Citaat van: philippe_007 op 13 maart 2017, 14:31:10 PM
sowieso is het voor u een probleem he Peter om serieus te praten  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D (deze kon ik niet laten liggen)
hier in Gent zeggen ze "aan jezelf herken je een ander "hé Philippe  ;)

philippe_007

inderdaad, daarom dat ik dat mag zeggen he Peter :-)

PeterC

Jammer genoeg niet aanwezig kunnen zijn: werken, werken, werken...
Groetjes, Peter


Chrisrail

#35
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

Ik was er graag bij geweest, maar we hebben bijna de hele dag  aan het opkuisen en verhuizen geweest.  Zaaltje netjes maken na mijn verjaardagsfeestje van zaterdag.

En dan in de late namiddag plots telefoon dat een nicht overleden was, na een strijd van 4,5 jaar tegen die gemene ziekte die we allemaal wel bij naam kennen....

Dan is het laatste waar een mens aan denkt wel een trein-opendeur, helaas.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#37
indertss dat minder goed nieuws gelezen waarvoor Sterkte !Dat van je nicht daar had ik overgelezen! :-X :-\ vandaar ik dat plagen weggelaten heb  :(

dani

ik hoop in elk geval dat het een fijne opendeur dag was !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 14 maart 2017, 13:50:22 PM
ik hoop in elk geval dat het een fijne opendeur dag was !!
inderdaad ondanks voor jou die mindere dag, mochten we toch ondanks het aangename weer een 15O bezoekers verwelkomen, modeltreinen en Gent scoorden eigenlijk nooit echt goed!Blijkbaar is die interesse en de mogelijke dichtbije aanwezigheid van anderen iets dat meespeelt. Trouwens wie zich de moeite deed ons te vergasten met hun bezoek willen we langs deze weg toch danken !Die mindere talrijke opkomst heeft dat het voordeel dat vraag en aanbod iets minder ver uit elkaar liggen en een leuke prijssetting is dan een leuke bijkomstigheid! ;)