Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

L.S.M.

Gestart door rixke rail, 30 juli 2006, 17:48:50 PM

rixke rail

Op het risico van uitgescholden te worden voor pretentieuze zot, wou ik graag het volgende kwijt. Men verwijt kleinproducent L.S.M. steeds maar zijn leveringen uit te stellen.
R*** en M****** (om geen namen te noemen) beloven ook veel, maar geven maar weinig, en gezien de recente perikelen rond deze twee, is het niet echt duidelijk of er bij hen nog veel B (of Nl)-materieel gaat uitkomen.
De reeks 13 van L gaat nu eindelijk uitkomen, en hij zou perfect moeten zijn, gezien de vele vertragingen.
Ze hebben ook andere Belgische modellen beloofd (op termijn) en die zullen er w?l komen, geduld is dus een mooie deugd. Zowel locs als rijtuigen, zelfs huizen naar Belgisch voorbeeld.
Vergeten jullie niet dat het beter is dat de leveringen gespreid verlopen ? Stel dat er plotseling tussen 10 en 20 nieuwe modellen zouden uitkomen, zouden jullie dan ook niet zeuren, dat jullie die (allemaal) wel willen, maar jullie "rooie" het niet kan trekken ?
Laten we hopen dat zij (en ook de samenwerking Rocky-Rail/Mehano) nog veel Belgisch spul kunnen uitbrengen, hoe lang het ook duurt. Zij zijn misschien onze enige hoop op (veel) Belgisch materieel !
Modelspoorse groeten,
Eric.


urlhttp://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail//url

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

Eric,
het princiepe van goed zaken doen is niets beloven dat je niet waar kan maken.
Als je tegen een klant zegt: het model komt in december en het komt vroeger, heb je een tevreden klant. Komt het later heb je een ontevreden klant.
Je kan beter de leverings-termijn langer houden, dan steeds weer de leverings-datum te moeten opschuiven.
Ik begrijp volledig de problemen die LSM heeft met de produktie van hun eerste lok, maar beloof dan niet zoveel.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Twee hele ware uitspraken, zowel van Eric als van Peter.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Ook de grotere jongens,maar zeker de middel grote houden zich meestal niet aan de toegezegde termijn.
Dit is politiek,als je zegt ik breng over twee jaar dit of dat model uit dan zijn er concurente die denken aha jij over twee jaar nou dan wij over een jaar.
zeg je wij brengen dit uit over twee maanden dan denk die zelfde concurent ,dat haal ik niet meer in ik zie er van af.
Er dan duurt het langer mar ja concurent dood,en de klant wacht wel.

wim ysbeer

janjozef

Sorry wim daar geloof ik niet veel van, met een beetje speurwerk kom je er wel achter dat het niet waar is. Volgens mij beloven ze wat ze hopen dat de waarheid gaat zijn.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ysbeer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Sorry wim daar geloof ik niet veel van, met een beetje speurwerk kom je er wel achter dat het niet waar is. Volgens mij beloven ze wat ze hopen dat de waarheid gaat zijn.

Jan



Jan
het geven van geloof is mij ook niet gegeven,maar zelf weet(geloof)ik het wel[:)]

wim ysbeer

janjozef

Wim dat is mij te moeilijk [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Jongens, Geduldig zijn is dat niet iets dat we als modelbouwers vooral moeten hebben? [:I] . Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

melilla

ik vind zoiezo dat wel een merk hebben die belgische en NS materiaal uitbreng op perfect detail.
dat het tijd kost kan maakt het niet veel uit voor me.

[;)] maar ze komen wel kwestie van wachten

loebaske

Haast en spoed is zelden goed, en zou LS models maar gelijk
geven dat hij zijn modellen wat uitsteld, want de kopers,
zitten op droog zaad  [:D][:D]
en al de rest wil het model even zien en bewonderen, maar
aankopen is een andere zaak....
dus van mijn part mag het nog enkele maanden duren...
want zit ook op droog zaad, je kan niet blijven kopen,
zekers niet zoals men de laatste tijd de markt vol stouwd
met nieuwigheden....
hopenlijk gaan die modellen enkele jaren mee, zo kan men
zijn locs op termijn aanschaffen, anders gaat men weer zoals
al vaak, oude modellen opnieuw moeten uitbrengen.

13erke

Tegenwoordig komen er zoveel belgische modellen uit, dat sommige modellen nog wat mogen wachten. De meeste modelbouwers hebben immers ook geen ezel die geld schijt. De prijzen van mehano zijn nu niet echt duur maar als je een 41 wil, een 26 een 21, een 27, een 11 en dan nog een 13, 18 en 15 van LSM, tja. Misschien moet ik toch maar eens de lotto winnen.

loebaske

En heb dees WE weeral niets met de lotto, dus mogen ze
de locs nog wat uitstellen, ik zal er geen traan voor laten[;)]

janjozef

Ik ook niet, niet alles op zijn tijd maar liever alles op mijn tijd, dus als ik het geld heb [:o)] ego?stisch he

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem