effe voorstellen eh

Gestart door the_gold, 30 juli 2006, 01:31:34 AM

the_gold

hey allemaal ik ben Nicolas uit brugge

samen met mn vader zijn we een beetje ' verleid ' door de modelspoortreintjes en alles er rond , natuurlijk smelt ik als ik hier soms de banen zie van sommigen egt prachtig !!! maarja als 16 jarige kan ik moelijk duizenden euro's investeren in zoiets ... we kopen wel af en toe eens een loc en hebben nu al een uitgebreide serie aan locs waaronder al onze locs bijna van belgie zijn , de baan is Goed en we hebben nu begonnen met onze afwerking , mezelf kennende heb ik het enorm voor de afwerking van ondergrond maarja geld komt niet vanzelf dus nam ik maar allemaal zwart grint als ondergrond voor tussen de sporen enzo ... maar alsje het zo bekijkt is het nu net een grintfabriek }:)overal grint pfff , ik zou het ook anders willen maarja dat ter zijde ...

de locs die ik heb zijn

1602 gele versie
1605 blauwe eerste versie
1606 blauw met gele band
1608 gouden uitvoering
1803 lima uitvoering ( als parade )
2201 geele uitvoering
23- dubbeltractie groen versie
2505+ set 3 m2 met stuurstand
2735 omgeboud van lima naar marklin systeem
5531 marklin
5401 marklin bolle neus
59 van roco
62 van roco
51 van mechano
77 van mechano
80 van marklin

dat zal het bijna zijn van belgisch materiaal ( sorry voor de nummers niet allemaal bij te geven )

dan nog duits ; nederlands materiaal en voor de rest iets van franse spoorwegen

de baan bestaad uit :

4 sporen :

-1 oude marklin conversioneel voor de oude locs
-2 sporen voor digitaal systeem
-1 spoor naast de andere 3 die naast het station ronet ligt

vanuit deze 3 digitale sporen die met wissels aan elkaar verbonden zijn kan je naar de vorming die totaal uit 5 sporen bestaad , en op deze sporen nog wissels die naar doodlopende sporen lopen voor rangeerwerk

klinkt allemaal dom meschien maar ik wou gewoon men bijdrage leveren

mvg nicolas



Gerolf

#1
Welkom, Nicolas!
Meteen een stevige beschrijving van jezelf en je materiaal, ?n enkele vragen ... je hebt er duidelijk zin in. Mooi zo!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy

#2
Welkom Nicolas,
Veel plezier hier. Ps.: mooie collectie [;)]

Tom

#3
Welkom op dit forum. [;)]
Mooie verzameling trouwens. [^]
Tom

Peter

#4
Welkom op dit forum Nicolas.
Mooie verzameling van loks.
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

#5
Ook van mij,welkom Nicolas,mss wat foto's van je locs,ben ik altijd benieuwd naar.[:p]

the_gold

#6
maar hoe zet je dan foto's vanuit mijn pc op het forum???

Anarchy

#7
Je kan een account aanmaken bij www.photobucket.com , daar kan je dan je foto's uploaden. Wanneer een foto dan geupload is kan je met een link die eronder staat naar de foto verwijzen op dit forum.

janjozef

#8
Welkom Nicolas, en die duizenden euro's voor een baan is iets te overdreven, met duizend euro kan je al een pak leggen. Ik zou zeggen begin klein, maar met al dat materiaal ben je al eerder groot bezig.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Kedeng Kedeng

#9
Amaai Nicolas [:0] Wat een verzameling,
en welkom hier, Roy