Jonge Marklinist genaamd AC-Stomer

Gestart door AC-Stomer, 25 december 2016, 16:42:41 PM

AC-Stomer

De titel zegt het zelf: ik ben een beginnende modelspoorfan, die graag met stoomtreinen rijd op AC-sporen.  :)

Ik zal me eerst voorstellen.
Mijn naam is Anthony, 18 jaar (zeer binnenkort 19!) en geïnteresseerd in luidklokken, uurwerken en treinen.
Zelf ben ik afkomstig van het Mechelse en zit in de Lierse modelspoorclub De Geit. 

In de modeltreinwereld ben ik nog een beginneling.  Zelf droom ik van een fictieve modelbaan te bouwen naar Belgisch voorbeeld in H0.  Ergens tussen epoche II en III, waar alleen stoomtreinen het landschap doorkruisen. 
Dit zijn toekomstdromen... maar ik ben al in de leer!

Zelf ben ik in het bezit van 3 locomotieven.  Een type 96 en type 26, beide van Marklin en een type 12 van Olaerts.
Momenteel droom ik van een Type 1 van Olaerts.  Zo'n mooie machine!  Jammer genoeg niet meer verkrijgbaar.  Maar ja, de Type 12 is ook een schoonheid!

En nu, beste collega's, ga ik een fijne Kerstdag en een gelukkig en nieuwjaar zonder te veel ontsporingen aan jullie wensen!
     

loebaske


Welkom Anthony, de beste leerschool is een geweldige club en fantastisch team als De Geit....

Pierre

Groet Pierre.


Gerolf

Welkom op ons forum, Anthony  :)
Een goeie club en een goed forum - je hebt zo prima kansen om snel veel te leren  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Snobby Crash