MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

philippe_007

Of je vraagt een ander abonnee die de loc niet koopt om de loc te kopen :-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 23 maart 2017, 22:11:01 PM
Of je vraagt een ander abonnee die de loc niet koopt om de loc te kopen :-)
zou dat wel mogen van den Luc? ;D

philippe_007

abonnees onder elkaar :-)  Moet kunnen

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 23 maart 2017, 18:38:01 PM
Die blauwe 22, gaat dat een model worden met of zonder Magelan-logo?
Heeft die dat ooit gehad en, zo ja, vanaf wanneer?

Tussen al het gezever door mijn vraag nog maar eens herhalen...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

de zever is dat ze volgens mij die logo's niet gedragen hebben, heb daar tot nu toe nog geen logo's gezien/opgemerkt bij 22's
google eens op nmbs reeks 22 ;)

Jurgen

Ik had het boek van Nicolas al eens doorbladerd, vooral voor de 2202. Maar daar staat nu net geen foto van een blauwe livrei van de 2202 in.

Met de rest was ik nog bezig en vandaag heb ik verschillende foto's nagekeken van andere 22'ers. Ik kan dus inderdaad niet meteen een 22 met Magelan-logo terugvinden.

Geen probleem, met een beetje fantasie kan de blauwe loc dus ook voor 2000 ingezet worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

Wat bedoel je nou? De eerste blauwe eloc verscheen al medio jaren tachtig op de rails. Ruim voor 2000 was alles blauw. Je hebt meer fantasie nodig om iets anders dan blauw in te zetten in de jaren voor 2000  :)

NB de 2202 heeft nooit Mechalan-stickers gehad, op het web zijn zat foto's van de loc te vinden na afvoer, nog zonder die lelijke stickers

doomslu

De 2202 werd in 1996 blauw geschilderd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

De stickers kwamen overigens vanaf 2007 geloof ik. Ruim na de schrapping van de 22's

RD25

#219
Citaat van: Sicco op 24 maart 2017, 20:20:55 PM
De stickers kwamen overigens vanaf 2007 geloof ik. Ruim na de schrapping van de 22's

+1

voor mij, geen sticker 'magelan'  8)

"Errare humanum est"

Citaat van: Sicco op 27 maart 2017, 18:42:10 PM
Het zou moeten gaan om de locs die nog reden 2006-2009:
2204, 2213, 2214, 2221, 2224, 2226, 2229 en 2248
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Jurgen

Citaat van: Sicco op 24 maart 2017, 20:13:12 PM
Wat bedoel je nou? De eerste blauwe eloc verscheen al medio jaren tachtig op de rails. Ruim voor 2000 was alles blauw. Je hebt meer fantasie nodig om iets anders dan blauw in te zetten in de jaren voor 2000  :)

NB de 2202 heeft nooit Mechalan-stickers gehad, op het web zijn zat foto's van de loc te vinden na afvoer, nog zonder die lelijke stickers

Volgens het artikel in MSM inzetbaar vanaf 2000 omwille van de gekozen stelplaats voor het model.  ;)

Ik weet het, vergezocht, maar dit is de enige manier om ervoor te zorgen dat ik een beetje kan knippen in mijn aankopen...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

als je hier of daar een ander stickertje met stelplaats plakt valt dat op te lossen, trouwens passen die wagons allemaal op het ogenblik jij je trein wil laten rijden ;)

Metpetergaathetbeter

http://www.tassignon.be/trains/TMM/2204%20,08022008.jpg

een symphatiek man  :) ;) attendeerde mij op deze ! Dus zeg nooit nooit!

Sicco

IK was er inderdaad ook al op geattendeerd dat een handvol 22's nog na 2006 tot 2009 gereden heeft en dus de stickers gehad heeft.

Johnnytrein

Peter, als ik op je link klik krijg ik hotlinking not allowed
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about