Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

Herwig

#180
Citaat: 
Reactie #174  door  PeterVG               Gepost op: Vandaag om 00:00:08 »

De nieuwe Villach wagens in Belgische versie zijn een mooi voorbeeld. Ik had vertrouwen dat Roco een correct beschriftte wagen zou afleveren. Helaas, zonder meerkost had dit gekund maar nu dus weer niet.
Mocht er belangstelling zijn. De tandem Artitec/Roco kan mogelijk deze lapsus recht zetten met correcte wagens als MSM actie. In de fotoverzameling van Fernand Maes zitten wel een paar bruikbare fotos als inspiratie. Als daar belangstelling voor is ga ik op zoektocht. De NMBS was nogal creatief met deze wagens.
-----------
?   Dit kan de MSM-hoofdredactie nog in Nürnberg bespreken/onderhandelen met Roco   ?

Metpetergaathetbeter

#181
wij gingen ook naar de winkel en hij zei dat er nog veranderingen zouden gebeuren(toen het model ter controle in de winkel stond, handmonster ?)aan de 59, waarop ik hem vroeg ook aan de kop maar die zou volgens VBV en kenners juist moeten zijn, maar ik blijf bij mijn standpunt dat er iets niet klopt de neus is veel te recht. Volgens mij eenmaal zo ver worden nog enkel details veranderd, een halve loc veranderen kost veel te veel ! ;)

Chrisrail

#182
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

argilla

Citaat van: Peter op 02 februari 2017, 14:30:47 PM
Citeerof vergis ik mij

Gedeeltelijk wel. Kritiek moet kunnen als het tenminste geen afbrekende is.
Opmerkingen als: heb spijt dat ik mijn geld er heb aangegeven doen volgens mij niets terzake. Als je iets niet goed/slecht vind koop het dan niet.
Als ik een model van een paar 100 euro zou kopen ga ik het toch eerst keuren. Ook al koop je het via webshop. Bevalt het je niet stuur het dan terug.Dat is mijn mening tenminste.




wat is afbrekende kritiek....? hangt af langs welke kant van de lijn je staat toch ? wat voor U afbrekend is , kan voor een ander juist waardevolle info zijn , niet ?
Je hoeft niet te reageren op iemand die volgens U negatieve kritiek geeft. Heb ik toch hier geleerd !!!! ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 februari 2017, 10:58:02 AM
wij gingen ook naar de winkel en hij zei dat er nog veranderingen zouden gebeuren(toen het model ter controle in de winkel stond, handmonster ?)aan de 59, waarop ik hem vroeg ook aan de kop maar die zou volgens VBV en kenners juist moeten zijn, maar ik blijf bij mijn standpunt dat er iets niet klopt de neus is veel te recht. Volgens mij eenmaal zo ver worden nog enkel details veranderd, een halve loc veranderen kost veel te veel ! ;)

ik ken iemand die een Matrix verbouwd heeft omdat het model niet strookte met de werkelijkheid. Heeft de neus ook wel rechter gezet dan ze bij MaTrix staat...
Lijkt me ook erg recht hoor, maar naar sommige foto's lijkt het echt wel te kloppen...
Greetz

Thommy

PeterVG

Het blijft hier zo stilletjes  :o

Luc, tellen we af naar 2018?
2302, 2202 ..... 2102

Hopelijk in 2019 nog eens iets anders dan een E-loc dan ;)

doomslu

Citaat van: PeterVG op 03 maart 2017, 09:24:45 AM
...

Hopelijk in 2019 nog eens iets anders dan een E-loc dan ;)
Dat is de bedoeling, ja.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Het inschrijvingsformulier is online.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

en je vindt waar ? Link?


loebaske


Zou het al willen invullen maar heb de verzendingsfolie al weg gegooid, zal wachten zijn tot de volgende uitgave...

factageklerk

Het kriebelt :) om eentje te bestellen, ik hoop dat ze toch ook nog eens werk gaan maken van de dieselreeks 51
 

loebaske


Voila, die van mij is besteld  ;) het is de gele geworden, zal mooi staan naast de 2201

thor

Besteld, als MSM abonnee : blauw DCC  + sound.
Vreemd dat je enkel aan de NIET ABONNEE voorwaarden kan bestellen en als dusdanig ook wordt bevestigd.
Dus, in principe heb ik deze loc besteld aan 334,00 € i.p.v. 309,00 €.
Hopelijk valt alles toch in de juiste plooi?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

argilla

Citaat van: PeterVG op 03 februari 2017, 00:00:08 AM
Inderdaad Jos
Ik volg u helemaal. De nieuwe Villach wagens in Belgische versie zijn een mooi voorbeeld. Ik had vertrouwen dat Roco een correct beschriftte wagen zou afleveren. Helaas, zonder meerkost had dit gekund maar nu dus weer niet.
Mocht er belangstelling zijn. De tandem Artitec/Roco kan mogelijk deze lapsus recht zetten met correcte wagens als MSM actie. In de fotoverzameling van Fernand Maes zitten wel een paar bruikbare fotos als inspiratie. Als daar belangstelling voor is ga ik op zoektocht. De NMBS was nogal creatief met deze wagens.


In deze Peter ga ik met U akkoord....ik zou zeggen start uw zoektocht ....+1
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15