Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

Metpetergaathetbeter

ik vind hem leuker in rood-geel temeer ik hem vaak zag rijden richting Kortrijk ! ;)

755philippe

Zou me toch verbazen dat ze zo'n treinstel kunnen verwezenlijken op iets meer dan 6 maanden. Kijk naar het poststel van VBV reken maar een maand of 10 en dan is hij nog niet vierdelig. Daarbij moeten er nog minstens 500 inschrijvingen zijn want anders komt deze niet in produktie. Voor mij mogen ze hem zeker maken want het is een mooi treinstel maar ik vrees er wat voor maar... wie weet.

Mvg

755philippe



Marc Treintjes

Voor mij mag dit ook gerust die rood / geel uitvoering zijn,
tis bijna allemaal groen in dat tijdperk anders,
zo heb je weer eens kleur op je baan of kast!!!

Spoorse groeten Marc.

Herwig

#78
Een    groen   dieselmotorstel reeks 40 ofte type 630 :        Via Peter kwam die recent nog langs in het station Antwerpen-L.O.:

> Reactie #72 Gepost op: 04 januari 2017, 17:59:34 pm »
Citaat:
" die "super' foto van de 630 waarvan eindelijk eens fatsoenlijk een model op de markt mag verschijnen, en dan in deze kleurstelling."

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,23150.msg363857.html#msg363857







dieselfreak

Ik zou al blij zijn indien er ooit zo'n stel zou komen, of het nu groen is of rood-geel dat maakt mij niet zoveel uit, al heb ik wel een lichte voorkeur voor groen. Het hoeft voor mij ook niet per se dit jaar te zijn, volgend jaar is ook goed, als het er maar komt. Er zijn verschillende versies mogelijk wat dan weer interessant is voor de maker van het stel, zo kan hij de mal meerdere keren gebruiken. Bovendien kan het tussenrijtuig ook gebruikt worden om er M 3 rijtuigen van te maken want die zijn ook nog nooit uitgebracht, mogelijkheden genoeg dus.
MC

Gerolf

Citaat van: dieselfreak op 13 januari 2017, 14:03:17 PM
Ik zou al blij zijn indien er ooit zo'n stel zou komen, of het nu groen is of rood-geel dat maakt mij niet zoveel uit, al heb ik wel een lichte voorkeur voor groen. Het hoeft voor mij ook niet per se dit jaar te zijn, volgend jaar is ook goed, als het er maar komt. Er zijn verschillende versies mogelijk wat dan weer interessant is voor de maker van het stel, zo kan hij de mal meerdere keren gebruiken. Bovendien kan het tussenrijtuig ook gebruikt worden om er M 3 rijtuigen van te maken want die zijn ook nog nooit uitgebracht, mogelijkheden genoeg dus.

+1
Het hoeft voor mij ook niet via een MSM-actie, als zo'n stel er maar (aan een redelijke prijs) komt  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

GDE

Zo'n stel zou ik ook wel willen , rood - geel versie zonder wit zwarte lijnen  :D zelfs zonder msm actie mag dit stelletje komen . Hopelijk komt het er ooit . En liefst met sound  :D wat zou ik dit stel eens graag zien rijden in het echt , enkel al voor het geluid van die motoren .

stevend

Citaat van: Marc Treintjes op 13 januari 2017, 13:16:22 PM
Voor mij mag dit ook gerust die rood / geel uitvoering zijn,
tis bijna allemaal groen in dat tijdperk anders,
zo heb je weer eens kleur op je baan of kast!!!

Spoorse groeten Marc.

Behalve je internationaal trein verkeer na bootst , dan kom je behalve groen ook nog   rood ,bruin , inox , ... tegen ( FS , SNCF , SBB , ...).
En goederen vervoer .

d@niel

Voor mij, een stam ICRmh Benelux rijtuigen.

argilla

Citaat van: Gerolf op 13 januari 2017, 14:35:07 PM
Citaat van: dieselfreak op 13 januari 2017, 14:03:17 PM
Ik zou al blij zijn indien er ooit zo'n stel zou komen, of het nu groen is of rood-geel dat maakt mij niet zoveel uit, al heb ik wel een lichte voorkeur voor groen. Het hoeft voor mij ook niet per se dit jaar te zijn, volgend jaar is ook goed, als het er maar komt. Er zijn verschillende versies mogelijk wat dan weer interessant is voor de maker van het stel, zo kan hij de mal meerdere keren gebruiken. Bovendien kan het tussenrijtuig ook gebruikt worden om er M 3 rijtuigen van te maken want die zijn ook nog nooit uitgebracht, mogelijkheden genoeg dus.

+1
Het hoeft voor mij ook niet via een MSM-actie, als zo'n stel er maar (aan een redelijke prijs) komt  8)


Gerolf  via MSM voor het aantal stuks misschien ? drukt de prijs als voor  ( zoals reeds is geschreven)  200 € wilt ..toch ? Denk niet datbje dit stel voor zulke prijs in de reguliere handel zal vinden  ( gezien het aantal natuurlijk)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Thommy

in de topic van vorig jaar of vorige jaren was er ook vraag naar een stel en werd dat door de 'redactie' als onhaalbaar aangekaart wegens te hoge prijzen. Een stel zal ook snel 4-500 zijn (als je kijkt naar het poststel dat maar 2 delige is, bijna geen ramen of interieur heeft,...). Kans dat ze zeggen, voor 200€ minder lijkt me ERG klein tot onbestaande of je moet bereid zijn om direct een deel detaillering willen skippen en naar een model gaan van 20j terug maar met wel een goeie motorisatie/digitaal/... en dat is nu net het probleem.
Een deel van ons is bereid om een mooi model te nemen zonder alle toeters of bellen. Een ander deel wil een Rolls Royce model waardoor de prijzen de pan uit gaan swingen. => als MSM/TMM een model wil uitbrengen die voor beide partijen goed is, gaat de prijs jammergenoeg ook serieus de hoogte in
Greetz

Thommy

argilla

Citaat van: Thommy op 14 januari 2017, 09:59:06 AM
in de topic van vorig jaar of vorige jaren was er ook vraag naar een stel en werd dat door de 'redactie' als onhaalbaar aangekaart wegens te hoge prijzen. Een stel zal ook snel 4-500 zijn (als je kijkt naar het poststel dat maar 2 delige is, bijna geen ramen of interieur heeft,...). Kans dat ze zeggen, voor 200€ minder lijkt me ERG klein tot onbestaande of je moet bereid zijn om direct een deel detaillering willen skippen en naar een model gaan van 20j terug maar met wel een goeie motorisatie/digitaal/... en dat is nu net het probleem.
Een deel van ons is bereid om een mooi model te nemen zonder alle toeters of bellen. Een ander deel wil een Rolls Royce model waardoor de prijzen de pan uit gaan swingen. => als MSM/TMM een model wil uitbrengen die voor beide partijen goed is, gaat de prijs jammergenoeg ook serieus de hoogte in

Dat was in de reguliere handel ...Tommy . Dat is of was geen speciale actie, wel een produktie !
misschien te bereiken in kit vorm ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

GDE

Als er een merk is die de 40 kan maken voor een "redelijke" prijs denk ik dan aan piko maar of ze dat willen doen is weer iets anders . In kit zou dit stel ook zeker niet goedkoop zijn . Die was een tijdje als kit te koop in resin . De kappen waren zo'n 120 a 150 € voor het stel . Dan moet je nog op zoek gaan naar een aandrijving , denk richting 50 a 80€ . Dan nog wat andere kleine details en onderdelen die niet bij de kit aanwezig waren . Zit je zo al boven de 200€ . Het zou wel tof zijn moest er een 40 op de markt komen maar mogen ze wel tijdig aankondigen dat ik kan gaan sparen ervoor  :D

mnieuwlaet

Ik weet het eigenlijk niet zo goed! Ik laat
met dan ook zoals altijd aangenaam verassen. 😁
Het msm model moet prijs-kwaliteit zijn. Zoals gewoonlijk ondertussen is de kwaliteit top. Maar de
prijs moet ook cava zijn, een treinstel is dan natuurlijk duurder. 55-62-59-23 zijn al gepasseerd. Rara wat komt er uit de aap z'n mouw...
Geduld is een schone deugd.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mnieuwlaet op 14 januari 2017, 17:36:41 PM
ook zoals altijd aangenaam verassen. 😁
verassen is nooit aangenaam! :-\