Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM Actie 2017

Gestart door OlivierV, 22 december 2016, 18:03:36 PM

loebaske


De sint is wat laat dit jaar, maar het pakje is keurig verpakt en onbeschadigd aangekomen,
de verpakking staat al klaar voor het geval ik naar Van Biervliet ga, geef die dan steeds terug en zijn zeer tevreden
en heb ik minder afval  ;)

OlivierV

Citaat van: loebaske op 14 december 2017, 17:30:40 PM

De sint is wat laat dit jaar, maar het pakje is keurig verpakt en onbeschadigd aangekomen,
de verpakking staat al klaar voor het geval ik naar Van Biervliet ga, geef die dan steeds terug en zijn zeer tevreden
en heb ik minder afval  ;)
Je mag die ook altijd aan mij geven, ik zoek nog een doos voor een loc, of gaat het om de doos waarmee deze verzondne is?

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

De verzenddoos bedoel ik...

Thommy

Ik denk dat ze onderweg zijn. Vandaag kaartje van de post in de bus: pakje van vanbiervliet
Greetz

Thommy

Snobby Crash

Oeps ook mijn pakketje vandaag netjes geleverd door Bpost !
We zullen eens gaan testrijden se 😀😀😀

philippe_007


SuSke

Hier vandaag ook een mooie doos met een vroeg kerstkado in mogen ontvangen van de postbode.

Volgende week eens op de baan zetten  ;) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Hier ook vandaag geleverd.

groeten eddy

philippe_007

Idem, ook ontvangen... Mooi machine

Metpetergaathetbeter

#294
hier is hij dan, eigen aan de Belgische spoorwegen met de nodige vertraging gearriveerd ! :) ;) Knap!

Thommy

Citaat van: philippe_007 op 15 december 2017, 20:03:56 PM
Idem, ook ontvangen... Mooi machine

Idd erg mooi. Was wat bang of het geel wel mooi ging zijn. Maar top, tis geen banaan
Greetz

Thommy

BC911

Vandaag mijn exemplaar mogen ontvangen. Ziet er heel mooi uit en kijken of ik hem de komende dagen even kan laten inrijden.

De levering was wel even anders dan hierboven beschreven. Het pakje stond namelijk gewoon op de dorpel! Ik was wel blij dat ik thuis was en m'n zoon had gemerkt dat er een koerier wegreed, anders had het gewoon heel de nacht voor de deur gelegen  :(.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

Lijkt me weer een geslaagd model te zijn.

(Toch spijtig dat VBV zich niet op de Belgische N schaal segment gooit, met hun oog voor kwalitatieve modellen zouden deze volgens mij enorm gegeerd zijn)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michiel

#298
In verband met schaal-N acties hebben we al 2 keer geprobeerd om iets los te weken, maar het strandt steeds op een gebrek aan gegarandeerde minimumafname. We komen hooguit aan een paar tiental geïnteresseerden, en dat zouden er op z'n minst een paar honderd moeten zijn.

De enige manier om aan dergelijke aantallen te komen, is om een actie internationaal open te trekken, en ook het buitenland erbij te betrekken. Een soort "crowd-funding" actie, maar wie wil en kan zoiets organiseren? Niet evident. En dus zijn we weer bij "af". Niet voldoende potentiele kopers, dus geen geïnteresserde producenten, en dus geen Belgische MSM actie-modellen. Zelfs een omschildermodel is niet eens haalbaar (denk vb aan een Belgische Kato bolle neus TPIII en/of TPIV), of zelfs een "stom" wagonnetje bleek onhaalbaar!

Half-nullers zijn mooi verwend; de MSM-actie blijkt jaarlijks toch een schot in de roos. Een pluim voor de mensen achter de schermen die het steeds weer mogelijk maken!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

WVA

Citaat van: itchy op 11 december 2017, 13:53:24 PM
Beetje in de marge... Weet iemand of de 5520-dummy loks op dezelfde boot zaten als de 2202's ?

Gisteren mail gehad van VBV dat ze binnen zijn en dat ik hem mag komen afhalen  :D