Wederkeer na 7 jaar ?

Gestart door nick_9450, 16 december 2016, 20:06:46 PM

nick_9450


Hallo,

Na 7 jaar  afwezig te zijn en heel af en toe is te komen piepen krijgt de modelspoor gekheid weer vorm.
Misschien zijn hier nog oudgediende die me herinneren. Ik heb in die tijd in de ovmv in aalst gezeten en zelfs een paar keer bij loebaske geweest.
Opgegeten door het lijntje die van aalst naar burst ligt, heb ik in tijd hier wel nog wat foto's over gepost.
Ik had de beslissing genomen om alles stop te zetten, geen tijd en interesse was en grote factor voor die beslissing.
Nu na die volle 7 jaar aan gebeurtenissen (samen gaan wonen , trouwen...) sta ik weer op de drempel om te herbeginnen met modelspoor.
Nog steeds trouwe Marklin en nmbs fan zie ik het helemaal weer zitten.
Wat de plannen zijn , heb ik nog geen idee. Veel rondkijken en denken zal ik er wel uit geraken aan dit alles.
Ik hoop met julie een mooie tijd te beleven !
Nick is de naam en afkomstig uit Aalst(belgie) en geintereseerd in Nmbs periode III,IV,V

groetjes Nick

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Welkom terug.

Het lijntje Aalst-Burst was eind jaren 70, begin jaren 80, een stukje van mijn dagelijkse treintrip naar Gent.
Nostalgie, met L-rijtuigen en M1-rijtuigen, meestal getrokken door een 62. Alles met houten banken in 2e klas...
En natuurlijk de motorwagens reeks 43, toen nog in 't rood-geel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Frits.

Ach, ze zeggen dat oude liefde niet roest.
Ik kan er over meepraten, want ik verkocht ook al mijn spoorbaan spullen in 2007 en ging met veel plezier fotograferen.
Maar nu ik sinds 2015 hier in Westervoort woon, kwam de spoorbaankriebel toch weer boven drijven en vanaf maart 2016 ben ik er weer volop mee bezig.
H0, 2 rail, digitaal, automatisering komt later nog. ??
Tijdperk 1960-1980. Rangeerterrein bij containerfabriek in Noord-Nederland.

Snobby Crash

Welkom terug Nick !

Als je terug gaat starten zou ik je zeker aanraden dit digitaal te doen...

Geert

itchy

Hallo Nick welkom terug in de wondere wereld der modeltreinen :-D
Wat het ook wordt: je zal er veel plezier aan beleven.
Qua Belgische spullen tp III-IV-V zal je vandaag de dag zeker niet te klagen hebben.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

nick_9450

ik hoop er iets mooi te kunnen van maken , na wat plannen is er en kleine maar mooie kamer leeg gemaakt speciaal ervoor. nu maar is beginnen uitkijken naar wat materiaal.
Bedankt voor de warme welkom !

groeten nick

Gerolf

Welkom terug op ons forum, Nick  :)
Ik ben benieuwd naar je plannen voor je treinkamer  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Valentijn


Welcome back Nick  :)

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana