Perronverlichting iets slanker dan vroeger...(H0)

Gestart door eve, 12 december 2016, 15:53:37 PM

eve

Citaat van: dani op 15 december 2016, 11:33:05 AM
daar kan ik in komen Erik.    Zeker met kleine volumes.  Want we hebben het al gauw over een printer"tje" van  2500-3000 € of meer.

Je zegt het !
Dat is dan al dadelijk zowat een kwart van mijn maandelijks pensioentje... ;D ;D ;D

Erik

dani

nou zo een pensioentje wil ik later als ik groot ben dan ook wel...   3000x4 = 12000€ per maand :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

eve

Citaat van: dani op 15 december 2016, 11:48:25 AM
nou zo een pensioentje wil ik later als ik groot ben dan ook wel...   3000x4 = 12000€ per maand :-)

Reset.
Het is eerder zo dat mijn maandelijks pensioentje een kwart is van de aankoop van zo een printer...
Alzheimer ? :-[

Erik  ;)

loebaske


Volledig met je eens Erik, de meeste verlichting is overdreven, zowel in de rijtuigen als het perron/huizen maar ja, de doorsnee modelbouwers willen veeeel te veel licht of het is niet goed...

dani

Citaat van: eve op 15 december 2016, 12:37:01 PM
Citaat van: dani op 15 december 2016, 11:48:25 AM
nou zo een pensioentje wil ik later als ik groot ben dan ook wel...   3000x4 = 12000€ per maand :-)

Reset.
Het is eerder zo dat mijn maandelijks pensioentje een kwart is van de aankoop van zo een printer...
Alzheimer ? :-[

Erik  ;)
jammer, want ik had het je gegund ...


En om terug on topic te komen : de verlichting ziet er goed uit,  althans op tofo in zoverre de foto de realiteit eer aan doet want zeker bij verlichting is dat heel lastig met die automatische toestelletjes tegenwoordig
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN

Mijn excuses aan Erik ( eve) , ik moest die foto's plaatsen hé , rats vergeten. :-\

In het " echt " ziet het er allemaal nog veel mooier dan op foto ,daar moet ik Dani gelijk in geven , als je dan dat mooie prototype naast zo'n " mastodont " van Brawa ziet staan , dan is de keus snel gemaakt hoor. ;)

59erke

Citaat van: loebaske op 15 december 2016, 12:55:45 PM

Volledig met je eens Erik, de meeste verlichting is overdreven, zowel in de rijtuigen als het perron/huizen maar ja, de doorsnee modelbouwers willen veeeel te veel licht of het is niet goed...


Als je een kleine baan hebt leer je dat wel af hoor. Als ik 1 standaard Brawa lantaarn aangesloten op de volle 12v op mijn baan zet dan is heel mijn baan verlicht  8)

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

eve

Citaat van: 59erke op 15 december 2016, 21:55:54 PM
Citaat van: loebaske op 15 december 2016, 12:55:45 PM

Volledig met je eens Erik, de meeste verlichting is overdreven, zowel in de rijtuigen als het perron/huizen maar ja, de doorsnee modelbouwers willen veeeel te veel licht of het is niet goed...


Als je een kleine baan hebt leer je dat wel af hoor. Als ik 1 standaard Brawa lantaarn aangesloten op de volle 12v op mijn baan zet dan is heel mijn baan verlicht  8)

Van die straffe nieuwe kunt ge er één in uwen hof zetten voor hetzelfde resultaat...

8) Erik