Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nieuwjaarswensen

Gestart door Peter, 12 december 2016, 12:42:46 PM

Peter

Omdat er toch iemand als eerste moet beginnen:

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


Dat is wel tijdig op tijd  ;) zo ga ik snel een oude vent zijn  :D

Chrisrail

#2
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

#3
Nieuwjaarswensen is aan mekaar geschreven. :)

Groetjes,
Herrieschopper

ps: ik kijk al uit naar de regen aan negatieve commentaar op mijn commentaar.  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#4
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

PietB

Ook uit de buurt van Amsterdam een stemmig plaatje met de beste wensen voor iedereen.


grt Piet.

Peter

Gelezen door 127 forumleden.
Slechts 1 die ook de wensen plaatst en 3 die niets doende komentaar leveren.
Triestig, triestig.
Dat ze maar gauw dit draadje verwijderen.
Van mij geen wensen meer, waarom ook
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Neen Peter, je wensen worden wel degelijk geapprecieerd.
Voor mij nog een beetje te vroeg. Ik moet nog een kaartje in elkaar flansen voor hier en op mijn webstek.
Van ons (mezelf en mijn echtgenote) alvast fijne wensen terug en prettige feesten !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

BC911

Ik beken ook schuld Peter. Ik heb het ook al gelezen, maar om eerlijk te zijn ben ik nog niet in de eindejaarsstemming gezien de drukte op m'n werk ... en dan ga ik ook niet hypocriet wensen zitten posten  ;). Staar je niet blind op cijfertjes, ze kunnen zo misleidend zijn ... Alvast een fijne einderjaarsperiode gewenst.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

oebr

ik wens je voor 2017 toch veel modelspoorplezier (op welke manier dan ook) toe Peter.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Steam.N

Peter, laat je hoofd niet hangen.  Goed initiatief !
Persoonlijk toegestuurd of via forum: maakt niet uit !
Ieder is vrij om een eigen mening te hebben. En als iemand een andere heeft: daar is niets mis mee  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Peter, ook ik heb je wensen ontvangen, en keur je initiatief, naar oude gewoonte op dit forum meer dan goed. Iemand moet de eerste zijn, dit jaar was jij dat. Maar net zoals Bert, zit ik nog helemaal tussen de dagelijkse zorgjes, en is ook bij ons de kerstsfeerstemming nog niet aangekomen (blokperiode kinderen, druk op het werk,....). Maar geen zorg, wij komen binnenkort ook wel tot rust. En dan stuur ook ik mijn hartelijk kerstwensen.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

krispy

idem hier , zitten volop in eindejaars uitleveringen op het werk en kids in examen , dat ik s'avonds  na het bezig zijn met de kids niet echt zin heb om nog iets anders te doen , nog twee zwaar weken en dan verlof en dan eindelijk de kaartjes maken en versturen vroeger zal het er ni van komen , een lichtpunt , dit weekend hebben we toch al den boom geplaatst  ;)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

doomslu

Leuk initiatief Peter en ik hoop dat er velen volgen, maar vandaag, 13 december, ben ik nog niet aan kaartjes toe.
Ook voor mij is het nog te vroeg.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.